  • 21. Data: 2012-01-29 14:22:25
    Temat: Re: Jaką nawigację kupić...?
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4f242d93$0$26708$65785112@news.neostrada.pl...

    > Podłącze się pod wątek,też poszukuje nawigacji,dużo tego jest na rynku i
    > ponoć wszystko jest dobre i dobrze śmiga ;), wymagania :cena max do 300
    > zł,żeby się nie wieszała,menu PL.Macie jakieś propozycje modelowe
    > sprawdzone?Z góry dzięki.

    7 cali za 300zl ???
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=navroad+
    leeo&category=0&sg=1
    jakies 600-800 musisz wygrzebac

    poszukaj tv led 40 cali za ta kwote, jak cie nie stac to nie kupuj taniochy
    raz ze nie dostaniesz w tej abstrakcyjniej cenie,
    dwa bedziesz psioczyl na matryce i wsio co w srodku siedzi

  • 22. Data: 2012-01-29 15:35:55
    Od: n...@p...onet.pl

    KrisPolska wrote:

    > 7 cali za 300zl ???

    Umkneło mojej uwadze ;) 7' to nie, ale od 3,5' będzie jak znalazł ;)

    > poszukaj tv led 40 cali za ta kwote,
    pewnie bym i znalazł i pewnie niesprawny ;) ale nie o to chodzi.

    > jak cie nie stac to nie kupuj
    > taniochy raz ze nie dostaniesz w tej abstrakcyjniej cenie,
    > dwa bedziesz psioczyl na matryce i wsio co w srodku siedzi

    Czy to samo się tyczy tych wszystkich nawigacji na aledrogo w kwocie która
    wskazałałem wcześniej?

  • 23. Data: 2012-01-29 23:15:44
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

> [...]
    > pewnie bym i znalazł i pewnie niesprawny ;) ale nie o to chodzi.

    > Czy to samo się tyczy tych wszystkich nawigacji na aledrogo w kwocie która

    wygogluj sobie rankingi testy
    to ze sprzet markowy nie znaczy ze dobry
    jedne nawigacje sa wolne, dlugo sie odpalaja gupia sygnal
    trase wyznaczaja wieki, a na matrycy w sloncu g. zobaczysz
    postaw na dobry sprzet bez przesady i tyle
    tanio to mozesz kupic pomarancze albo tv led ktory zamiast czerni bedzie
    mial
    szarosc i bedzie smuzyl