  • 1. Data: 2002-02-03 20:11:54
    Temat: Jaka opinia o Dialogu?
    Od: "paraflaj" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Proszę o opinie o internacie z Dialogu "dialnet co dzień". Szczególnie
    interesuje mnie w trakcie dnia.
    Czy są zatory i jak często itp. w porównaniu do SDI, oraz inne uwagi.

  • 2. Data: 2002-02-04 16:27:18
    Temat: Re: Jaka opinia o Dialogu?
    Od: h...@b...gnet.pl (Paweł Pluta)

    On Sun, 3 Feb 2002 20:11:54 +0000 (UTC), paraflaj
    > Witam
    > Proszę o opinie o internacie z Dialogu "dialnet co dzień". Szczególnie
    > interesuje mnie w trakcie dnia.
    > Czy są zatory i jak często itp. w porównaniu do SDI, oraz inne uwagi.

    Wrocław, ISDN, oba kanały jak złoto. Analogowo też było dobrze.

    Paweł Pluta

    --
    - Is life always like this or only when you're a child?
    - Always like this.

  • 3. Data: 2002-02-04 21:41:07
    Od: januszek <j...@k...spamerom.mowi.nie>

    paraflaj wrote:

    > Proszę o opinie o internacie z Dialogu "dialnet co dzień". Szczególnie
    > interesuje mnie w trakcie dnia.
    > Czy są zatory i jak często itp. w porównaniu do SDI, oraz inne uwagi.

    Polecam goraco lekture sasiedniej grupy (pl.regionalne.wroclaw) a
    konkretnie watek "Zrobmy cos z Dialogiem!!!"

    Od siebie dodam, ze jestem w tej komfortowej sytuacji, w ktorej moge
    swobodnie wybierac pomiedzy SDI i CDI (ISDN w Dialogu) - i poko co
    wybralem SDI.

    januszek

  • 4. Data: 2002-02-05 03:06:03
    Od: "SpasticBoy" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik paraflaj w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3jld0$ggt$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > interesuje mnie w trakcie dnia.
    > Czy są zatory i jak często itp. w porównaniu do SDI, oraz inne uwagi.

    Mialem lacze analogowe do grudnia 2001... transfer srednio 4.7 k (48000kbps)
    od grudnia mam ISDN i transfer max do 11k z hakiem (srednio 98kbps)

    Niestety Dialog od miesiaca strasznie kombinuje (podobno modernizuje siec) i
    zdazaja sie problemy z logowaniem do sieci... ale mysle, ze jak skoncza i
    wszystko wroci do normy to powinienes byc zadowolony.
    IMHO czy Dialog czy SDI dla przecietnego usera nie ma znaczenia... Raz cos
    kleknie w Dialogu a raz TPSA... Ostatnio troche lepiej chodzi TPSA.
    Przy tego typu dostepie do netu najwazniejszym kryterium jest chyba cennik i
    tu ciagle wygrywa Dialog.

    Pozdrawiam
    spastic

  • 5. Data: 2002-02-05 03:06:07
    Od: Przemysław Gubernat <P...@G...Gubernat.NET>

    On Mon, 4 Feb 2002 21:41:07 +0000 (UTC), januszek <j...@k...spamerom.mowi.nie>
    wrote:
    > Od siebie dodam, ze jestem w tej komfortowej sytuacji, w ktorej moge
    > swobodnie wybierac pomiedzy SDI i CDI (ISDN w Dialogu) - i poko co
    > wybralem SDI.

    Hmm jestem też w komfogrtowej sytuacji, łącze stałe albo DialNET Co dzień
    - wybrałem DialNET

  • 6. Data: 2002-02-05 14:01:48
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <s...@G...Gubernat.NET>, Przemysław Gubernat
    napisał(a):
    > Hmm jestem też w komfogrtowej sytuacji, łącze stałe albo DialNET Co dzień
    > - wybrałem DialNET

    Przyczym łącze do 33600 :)

    IMHO DialogNET wart jest swojej ceny..

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 7. Data: 2002-02-08 14:59:19
    Od: "Piotr Jaworski - ABBOZZO" <a...@a...pl>

    Użytkownik "paraflaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Proszę o opinie o internacie z Dialogu "dialnet co dzień". Szczególnie
    > interesuje mnie w trakcie dnia.
    > Czy są zatory i jak często itp. w porównaniu do SDI, oraz inne uwagi.

    Witam!
    Mam przyjemnosc posiadac lacze 115kb z TPSA (nie SDI :) ) i do tego uzywac
    dosyc czesto
    Dialog CDI i Dialog MINISIEC :). Moje odczucia na dzien dzisiejszy sa
    nastepujace :

    1. CDI - dziala mi na tym siec firmowa z 6 kompami, lacze jest uzywane w
    godzinach 7 - 16
    i jeszcze sie nie zdarzylo, zeby cos nie dzialalo, przegladajac logi z pracy
    lacza zauwazylem
    ciekawostke, mianowicie powinno byc rozlaczane co 10h i ponownie wdzwaniane
    ale czasem potrafi
    wisiec i 20h :) ciekawe :).
    Transfery na laczu przez caly czas w sumie maksymalne :), bardzo dobrze
    dzialaja serwisy zagraniczne
    z polskimi jest ciut slabiej ale prawie niezauwazalnie. Jedyny minus brak
    stalego IP.

    2. Dialog MINISIEC - bardziej ambitna wersja CDI mozna to wpiac bezposredni
    do LAN,
    dziala bez zastrzezen i nie ma ograniczenia do przepustowosci portu RS w
    komputerze :).
    W komplecie bardzo fajny router CISCO skonfigurowany przez Dialog. Mozna na
    tym
    postawic nawet serwer poniewaz daja stale IP. Sprawdzalem szybkosc dzialania
    i widocznosc
    takiego serwera w sieci i jest dobrze :)

    3. Lacze z TPSA uzywam bo musze :) - w sumie dzialanie lacza jest mniej
    wiecej takie jak fazy ksiezyca.
    Raz dziala swietnie i leci calym pasmem a czasem nie mozna sie polaczyc z
    drugim modemem bo jest
    jakis feler na drucikach TPSA :))))) (najczesciej jak pada deszcz )

    podsumowujac

    Dialog ma naprawde dobra oferte, cenowo i jakosciowo i polecma ja wszystkim
    znajomym.
    Czekam na lacza 1MB w Dialogu :) , aktuana oferta 128KB lub 2MB jest troche
    malo atrakcyjna cenowo :)
    w porownaniu do TPSA :) ale patrzac od strony jakosciowej to TPSA zostaje w
    tyle.
    (Na zakonczenie: Nie pracuje w Dialogu :))))) )

    --
    \\// Piotr Jaworski p...@a...pl
    //\\ Firma "ABBOZZO" IGE