  • 101. Data: 2010-05-24 12:47:12
    Temat: Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek K pisze:
    >>> kont
    >>
    >> Dzizas...
    >>
    > Piniondz zondzi ;)

    Nie da się ukryć :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co masz zrobić dziś, zrób jutro - będzie koniec świata to narobisz się
    darmo/

  • 102. Data: 2010-05-24 12:55:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-24 09:28:29 +0200, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > To, że zupełnie nie rozumiem w czym widzisz problem.
    > W przypadku kiedy aplikacja ma "przyrośnięte" okna problem przy pracy
    > dwumonitorowej rozumiem. Jeśli są odrębne - nie.

    Ale pracowałeś na 2 monitorach, czy gdybasz?

    de Fresz

  • 103. Data: 2010-05-24 13:06:05
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-24 10:08:59 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Sposoby są dwa, pietwszy to windowsowa akceleracja kursora - czyli jak
    > ruszasz wolno myszką to jest precyzyjnie, a jak szybko, to jest szybko;
    > drugi sposób to mysz z regulowaną przyciskami czułością, gdzie samemu
    > można sobie wybrać jak ma to działać.

    Ponieważ podstawą wydajnej pracy są stałe jej warunki, jedyna
    akceptowalna opcja to nr jeden, dynamiczne przestawianie szybkości
    zostawmy graczom.
    Ale dalej, przy wykorzystaniu "inercyjnego" kursora OS X, przy
    ustawieniu stosownej dla mnie precyzji myszy, na pokonanie jednego
    monitora 24" w poprzek, potrzeba ze ~5 cm ruchu po stole. Przy wolnym
    posuwaniu, będzie z ponad 30 cm. Czyli do ogarnięcia 2x24 od deski do
    deski, albo dwa razy więcej machania, albo 2 większa prędkość i spadek
    precyzji.
    Przy za szybkich ustawienia śmiem twierdzić że wydajność pracy spadnie
    - więcej czasu i uwagi potrzeba na precyzyjne operowanie kursorem. Ale
    to trzeba demonstrować na żywo, tektem pisanym się nie da. No i pewnie
    nie dla każdego amatora szybkość i komfort pracy z Szopem ma znaczenie,
    w końcu to tylko hobby.

    de Fresz

  • 104. Data: 2010-05-24 13:10:13
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-21 15:12:59 +0200, Kell a <k...@n...com> said:

    > Reasumujac - oddalenie glowy na odleglosc niecalego metra pozwala mi
    > na objecie wzrokiem 2
    > monitorow bez ruszania glowa wykonujac ruch oczami w zakresie nei wiekszym, niz
    > przy jednym monitorze i odleglosci 50cm.
    >
    > Tak to wyglda w praktyce, panie teoretyku.

    To teraz panie "praktyk" sprawdź sobie w naturze dwie rzeczy:
    - w jakiej odległości od monitora siedzący osoby wykonujące swoją pracę szybko
    - jak to jest, że przy szybkiej pracy większość osób odruchowo rusza
    jednak głową, a nie samymi gałkami.
    Poobserwuj, pomyśl, może coś Ci zaświta.

    de Fresz

  • 105. Data: 2010-05-29 16:04:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 May 2010, de Fresz wrote:

    > Ale pracowałeś na 2 monitorach, czy gdybasz?

    Przed sobą mam Flatrona 915.
    Twój post czytam na U2410, niestety, rzeczywiscie głowę trzeba trochę
    przekręcić ;)
    2 monitory mam od dawna, acz przyznaję że *często* pracuję na jednym,
    i od czasu kiedy 24" zastąpił 17" LCD można użyć określenia "bardzo
    często". Ale... to się może zmienić :> (jak bańkę będzie się dało wystawić
    z okazji powszechności 120Hz LCD).
    Nie, nie jestem grafikiem jakby kto pytał. A zdjęcia to amatorsko.
    Rozjazd kolorów nie powoduje więc u mnie wstrząsu ;)

    pzdr, Gotfryd