  • 1. Data: 2009-08-24 08:38:07
    Temat: Jaka sensowan drukarka kolorowa (laser) do biura?
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    Witam,

    Szukam w miarę taniej w eksploatacji drukarki laserowej kolorowej do zastosowań
    biurowych. Wiem, że to zawsze będzie dość droga impreza, ale jak na razie
    używamy w biurze Minolty 2500 W, która jest ogólnie kapryśna, a zamawiając
    kolejny komplet tonerów za ponad 2100 zł do niej zaczynam mieć bóle brzycha:
    http://www.tuszmarkt.pl/item976_Zestaw-3-kolorowych-
    tonerow-o-wysokiej-wydajnosci-1710595001.html
    pomyślałem sobie, że chyba już dosyć tego...

    Czy możecie mi polecić jakaś odczuwalnie tańszą w eksploatacji drukarkę kolorową
    laserową do zostosowań czysto biurowych, koło 1000 stron miesięcznie - wydruki
    typu oficjalny list z kolorowym logo, lub z wklejoną jakąś tam grafiką, typu
    ładny wykresik. Żadne tam drukowanie zdjęć. Nie ma też wielkich wymagań co do
    wierności kolorów. Ma być po prostu szybko, kolorowo i nie za drogo.

    Wielkie dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2009-08-24 09:08:09
    Od: Krzysiek X <m...@g...com>

    Proponuję http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/309003

  • 3. Data: 2009-08-24 09:55:37
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Krzysiek X pisze:

    brzycha:http://www.tuszmarkt.pl/item976_Zestaw-3-kol
    orowych-tonerow-o-wysokie...

    > Proponuję http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/309003

    Rewelacja, szczególnie że tonery droższe nić w tej Minolcie.
    Ja ostatnio używam Samsunga CLP-610ND. Drukarka o wydajności, której
    potrzebujesz a tonery 2x tańsze

  • 4. Data: 2009-08-24 10:54:55
    Od: "Witniep" <w...@p...onet.pl>

    Może warto spróbować
    http://content.epson.pl/product/business_inkjet/inde
    x.htm?product_type=business_inkjet_printer

  • 5. Data: 2009-08-24 11:03:34
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "Witniep" <w...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Może warto spróbować
    > http://content.epson.pl/product/business_inkjet/inde
    x.htm?product_type=business_inkjet_printer

    Co jest trudnego w slowie "laserowa"?

  • 6. Data: 2009-08-24 11:13:37
    Od: "Witniep" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Schweinchen" <k...@i...de> napisał w wiadomości

    > "Witniep" <w...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    x.htm?product_type=business_inkjet_printer

    > Co jest trudnego w slowie "laserowa"?
    A to "Drukowanie w kolorze po kosztach monochromatycznej drukarki laserowej"

  • 7. Data: 2009-08-24 12:18:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Latet" <l...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > jakąś tam grafiką, typu ładny wykresik. Żadne tam drukowanie zdjęć. Nie ma
    > też wielkich wymagań co do wierności kolorów. Ma być po prostu szybko,

    Jednym sposobem na zaoszczędzenie pieniędzy na kolorowy toner
    będzie zamówienie kilku ryz papieru z nadrukiem firmowym w drukarni.
    Wtedy listy z czarnym tekstem w których potrzebne jest tylko logo firmy
    można drukować na takim papierze tanią drukarką czarno-białą zostawiając
    kolorową tylko do tych wydruków w których potrzebny jest kolor w tekście.

  • 8. Data: 2009-08-24 13:50:16
    Od: Dariusz <d...@q...pl>

    Latet pisze:

> [...]
    > wklejoną jakąś tam grafiką, typu ładny wykresik. Żadne tam drukowanie
    > zdjęć. Nie ma też wielkich wymagań co do wierności kolorów. Ma być po

    http://www.komputronik.pl/index.php/product/54299/Pe
    ryferia/Drukarki/HP_Color_LaserJet_1215.html

    web, print, branding & logo design
    http://quaint.pl

    mózgowiem i tabletem
    http://blog.quaint.pl