  • 1. Data: 2009-08-23 16:07:27
    Temat: wieszajacy sie AP Linksys
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Posiadam AP-router Linksysa. Po okolo 2 latach zaczol miec trzaski.
    Mianosicie, wiesza sie. AP podlaczony do sieci lokalnej i sluzy jako Wi-fi
    do laptopa. Jego ``wieszanie`` sie objawia sie tym, iz w pewnym momencie
    zanika sygnal internetowy. Ale co najciekawsze ping do serwera osiedlowego
    jest, tylko nie ma netu. Po bardzo dlugim resecie ( odcieciu zasilania )
    sytuacja wraca do normy Teraz pytanie. Czy to taka przypadlosc linksysa czy
    przydaloby mu sie przeszczepic oprogramowanie ? Byc moze nie trafilem na
    wlasciwa grupe, toz od razu przepraszam jesli tak bedzie.

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-08-23 17:14:17
    Temat: Re: wieszajacy sie AP Linksys
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 23 Aug 2009 18:07:27 +0200, CeZ__134 napisał(a):

> [...]
    > przydaloby mu sie przeszczepic oprogramowanie ? Byc moze nie trafilem na
    > wlasciwa grupe, toz od razu przepraszam jesli tak bedzie.

    W starszych Linksysach nagminnym problemem było wysychanie
    kondensatorków w okolicach zasilania oraz scalaka odpowiedzialnego za
    LAN. Początkowe objawy były takie, że routerek poprawnie działał jedynie
    po obniżeniu prędkości na LAN do 10 MBit/s.

    Otwórz go i obejrzyj te kondensatory, czy nie są wypuczone albo wylane.
    Ewentualnie możesz je sam profilaktycznie wymienić, koszt kompletu to
    kilkanaście złotych.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 3. Data: 2009-08-25 17:05:44
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    CeZ__134 zapodal(a):

> [...]
    > sytuacja wraca do normy Teraz pytanie. Czy to taka przypadlosc linksysa czy

    W moim linksysie od początku nie chciał działać wireless. Niby działał, ale
    znikał, rozłączał itp. Po zmianie softu na dd-wrt działa idealnie już kilka
    lat.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2009-08-29 08:33:22
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    CeZ__134 pisze:
    > Posiadam AP-router Linksysa. Po okolo 2 latach zaczol miec trzaski.

    Jaki model?

    > Mianosicie, wiesza sie. AP podlaczony do sieci lokalnej i sluzy jako Wi-fi
    > do laptopa. Jego ``wieszanie`` sie objawia sie tym, iz w pewnym momencie

    Czy tak się dzieje nawet przy braku ruchu, czy przy bardzo
    silnym ruchu w segmencie bezprzewodowym?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-08-29 10:35:03
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Jaki model?

    > Czy tak się dzieje nawet przy braku ruchu, czy przy bardzo
    > silnym ruchu w segmencie bezprzewodowym?

    Model to LINKSYS WRT54GL

    Wiesza sie zupelnie przypadkowo. NIe ma znaczenia czy ruch jest duzy czy
    maly. Po prostu ot tak sobie. Wczesniej wystarczylo wylaczyc go na chwile
    .Teraz juz na ok godzine zanim ruszy spowrotem. Najgorsze jest to ze mam
    pingi do serwera ,a nie ma internetu.

    pozdrawiam

    CeZ_-134

  • 6. Data: 2009-09-05 12:19:43
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    CeZ__134 pisze:
    > Model to LINKSYS WRT54GL

    U mnie WAP54G się wiesza przy dużym transferze w segmencie
    bezprzewodowym.

> [...]
    > .Teraz juz na ok godzine zanim ruszy spowrotem. Najgorsze jest to ze mam

    Faktycznie, sprawdź zasilacz i kondensatory na płycie.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |