  • 1. Data: 2009-08-24 11:52:06
    Temat: Problem z karta WiFi Zyxel na starszym laptopie
    Od: "DK" <a...@g...pl>

    Witam.

    Znajomy ma juz troche leciwego laptopa (Celeron 600MHz, 256MB RAM) i
    wymienil mu karte WiFi (stara uszkodzila sie). Sprzedawca polecil mu Zyxel
    G-120 (w instrukcji jest informacja ze chodzi pod windowsami 98, me, 2000,
    xp i vista). Na laptopie jest windows Me. Gdy karta jest wlozona rozpoznaje
    ja poprawnie tyle ze po instalacji sterownikow windows nie chce wstac z
    wlozona karta. Wyjecie karty rozwiazuje problem. Gdzie mozna szukac
    rozwiazania tego problemu ? Sam coraz bardziej sklaniam sie do tego aby
    wymienic karte na inna.

  • 2. Data: 2009-08-24 12:22:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DK" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wstac z wlozona karta. Wyjecie karty rozwiazuje problem. Gdzie mozna
    > szukac rozwiazania tego problemu ? Sam coraz bardziej sklaniam sie do tego

    Zwalone sterowniki. NTG. Nawet nie pofatygowałeś się z konfiguracją OE.