  • 1. Data: 2014-06-26 17:19:56
    Temat: Jaki TV wybrać UE46 F6320 czy cos innego ???
    Od: gonzales <l...@o...pl>

    Jaki TV 46 calowy wybrać do ok 2500 tys ?
    Zastanawiałem się nad tym modelem:

    SAMSUNG UE46 F6320

    Zależy mi przede wszystkim na WI-FI, SMART TV, NISKIM PODOBRZE PRĄDU, 3d
    tak względnie

  • 2. Data: 2014-06-26 17:53:03
    Temat: Re: Jaki TV wybrać UE46 F6320 czy cos innego ???
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 17:19:56 +0200, gonzales napisał(a):

    > Jaki TV 46 calowy wybrać do ok 2500 tys ?

    za taką kasę to ci starczy nawet na 1000 cali. I cały budynek dookoła.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2014-06-26 18:19:14
    Od: gonzales <l...@o...pl>

    W dniu 2014-06-26 17:53, Waldek Godel pisze:

    > za taką kasę to ci starczy nawet na 1000 cali. I cały budynek dookoła.

    nie czepiaj sie :)

    :)2,5 tys

  • 4. Data: 2014-06-26 21:48:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 18:19:14 +0200, gonzales napisał(a):

    > :)2,5 tys

    No to merytorycznie -
    1. każdy LCD z podświetleniem LED będzie miał podobny obraz, z tym, że z
    krawędziowym LED mniejsze, a tylnym LED większe (ale za to obraz lepszy).
    2. smart smartowi nierówny
    3. wifi do multimediów, zwłaszcza streamingu obsysa. Jak nie można kabla,
    to lepiej zainwestować w dobre łącze powerline

  • 5. Data: 2014-06-27 08:58:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-26 17:19, gonzales pisze:
    > Jaki TV 46 calowy wybrać do ok 2500 tys ?
    > Zastanawiałem się nad tym modelem:
    >
    > SAMSUNG UE46 F6320

    Nie wiem jak w tym ale inny model 32" ma fatalnego smarta i menu.

    > Zależy mi przede wszystkim na WI-FI, SMART TV, NISKIM PODOBRZE PRĄDU, 3d
    > tak względnie

    Z własnego doświadczenia polecił bym LG:

    http://allegro.pl/tv-led-lg-47la660s-fhd-400hz-smart
    tv-3d-6ok-magic-i4333946898.html

    Mam tylko że 47LA620 i nie mam co narzekać.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-06-27 09:58:08
    Od: gonzales <l...@o...pl>

    W dniu 2014-06-27 08:58, Chris pisze:

> [...]
    >
    > http://allegro.pl/tv-led-lg-47la660s-fhd-400hz-smart
    tv-3d-6ok-magic-i4333946898.html

    > Mam tylko że 47LA620 i nie mam co narzekać.

    Odpada ze względu na lipny SMART TV
    Samsung jest w tej dziedzinie najlepszy

  • 7. Data: 2014-06-27 10:28:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-27 09:58, gonzales pisze:

    > Odpada ze względu na lipny SMART TV
    > Samsung jest w tej dziedzinie najlepszy

    A to ciekawe bo mi właśnie SMART bardziej pasuje w LG.
    Co ci niby Samsung ma lepsze ??

    W LG masz wszytko co potrzeba + do tego sklep z aplikacjami na TV,
    instalujesz co chcesz.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-06-27 10:41:20
    Od: gonzales <l...@o...pl>

    W dniu 2014-06-27 10:28, Chris pisze:

    > A to ciekawe bo mi właśnie SMART bardziej pasuje w LG.
    > Co ci niby Samsung ma lepsze ??
    >
    > W LG masz wszytko co potrzeba + do tego sklep z aplikacjami na TV,
    > instalujesz co chcesz.

    np w LG nie ma TUBA Fm itd

  • 9. Data: 2014-06-27 11:35:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-27 10:41, gonzales pisze:

    > np w LG nie ma TUBA Fm itd

    A sprawdzałeś ??

    http://fm.tuba.pl/regulamin

    § 2.
    Kanały dystrybucji Serwisu i wymagania techniczne
    Serwis dostępny jest dla Usługobiorców w szczególności w następujących
    kanałach dystrybucji (dalej: ,,Kanały Dystrybucji"):
    1.1. w przeglądarce WWW pod adresami http://fm.tuba.pl (alias:
    www.tuba.fm), http://rr.tuba.pl, http://zp.tuba.pl, http://tok.tuba.pl i
    na wszystkich podstronach tych serwisów oraz za pośrednictwem serwisów
    podmiotów trzecich, odsyłających do tych adresów lub podstron we
    wskazanych domenach.
    1.2. w aplikacjach mobilnych na urządzeniach wykorzystujących
    następujące systemy operacyjne:

    1.3.7. LG Smart TV;

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-06-27 13:17:56
    Od: gonzales <l...@o...pl>

    W dniu 2014-06-27 11:35, Chris pisze:

> [...]
    > wskazanych domenach.
    > 1.2. w aplikacjach mobilnych na urządzeniach wykorzystujących

    Czytałem na forach że nie działa
    Po wielu przeczytanych opiniach o tym modelu Samsunga - zakup dokonany :)