  • 21. Data: 2014-06-30 08:51:13
    Temat: Re: Jaki TV wybrać UE46 F6320 czy cos innego ???
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-27 13:17, gonzales pisze:

    > Czytałem na forach że nie działa

    No to zmień fora, przetestowałem i działa bez problemu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2014-07-23 20:48:44
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Użytkownik "gonzales" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki TV 46 calowy wybrać do ok 2500 tys ?
    > Zastanawiałem się nad tym modelem:
    >
    > SAMSUNG UE46 F6320

    To stary model na slabej matrycy, za tyle kupisz F6500, tez stary ale moze sie
    jeszcze gdzies uchowa albo ciut wiecej H6400 (z 2014). Oba godne polecenia a
    ten H lyka HAVEC, najnowszy kodek. Smart w H bedzie dzialal bardzo szybko bo 4
    core, w F dziala poprawnie. Smart dziala dobrze, powtarzam bo ktos moze mial
    jakis model sprzed 10lat itd.

  • 23. Data: 2014-07-29 20:41:05
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-06-30 02:52, the_foe pisze:
    > kwestia dyskusyjna, ja kupuje LG bo jest składany w Polsce (Samsung na
    > Wegrzech). Potem Polak dziwi sie ze pracy nie ma w kraju jak nie
    > kupujemy rzeczy (choc po czesci) produkowanych przez nas.
    >No to kumpel pracujący w montowni LG we Wrocławiu rzekłbył:
    Nigdy nie kupuj LG, bo to badziew straszny"

  • 24. Data: 2014-07-30 10:36:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-29 20:41, Frez pisze:
    > Nigdy nie kupuj LG, bo to badziew straszny"

    Stara ci nie dała i dla tego piszesz głupoty ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl