  • 1. Data: 2011-08-04 13:44:21
    Temat: Jaki UPS doradzacie?
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Kontakt z UPSami urwal mi sie kilka lat temu. Pamietam, ze kiedys
    popularny i dosc drogi zarazem byl APC. Co polecilibyscie obecnie?
    Musialby uciagnac przez pewnie z 10min dwa monitory 24", komputer z
    trzema HDD, prockiem 980x, karta 480GTX, sporo RAMu.
    Wazne, zeby bez problemu wspolpracowal z WIN7ultimate, gdyby byla
    rowniez mozliwosc latwej wymiany akku po kilku latach byloby super (bez
    lutowania, przekladania elektroniki itp)
    Z gory dziekuje za sugestie......Rafal

  • 2. Data: 2011-08-04 13:58:07
    Temat: Re: Jaki UPS doradzacie?
    Od: atm <...@v...pl>

    PS
    Drugi kluczowy warunek to brak jakiegokolwiek brzeczenia, musi byc 100%
    cichy. Cena do ok 450zl. Nie musi miec super wodotryskow. Wyswietlacz
    nie jest konieczny.

  • 3. Data: 2011-08-04 14:21:17
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 15:58:07 +0200, atm napisał(a):

    > PS
    > Drugi kluczowy warunek to brak jakiegokolwiek brzeczenia, musi byc 100%
    > cichy. Cena do ok 450zl. Nie musi miec super wodotryskow. Wyswietlacz
    > nie jest konieczny.

    Za ta cene imho nie kupisz nic sensownego, a juz na pewno spelniajacego
    warunki

    --
    pozdro
    RemeK

  • 4. Data: 2011-08-04 15:18:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    atm pisze:
    > Musialby uciagnac przez pewnie z 10min dwa monitory 24", komputer z
    > trzema HDD, prockiem 980x, karta 480GTX, sporo RAMu.
    > Wazne, zeby bez problemu wspolpracowal z WIN7ultimate,

    Zrezygnuj z zasilania 2 monitorów, 1 wystarczy do bezpiecznego
    zamknięcia systemu. W ten sposób zaoszczędzisz ze 100W pobieranej mocy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-08-04 17:49:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-08-04 17:18, Piotr Rezmer wrote:

    > Zrezygnuj z zasilania 2 monitorów, 1 wystarczy do bezpiecznego
    > zamknięcia systemu. W ten sposób zaoszczędzisz ze 100W pobieranej mocy.

    Bralem to pod uwage - czesto jesdnak jest tak, ze monit o zachowanie
    zmian wyskakuje na drugim monitorze i w sytuacji krytycznej skomplikuje
    to zycie.

  • 6. Data: 2011-08-04 17:50:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-08-04 16:21, RemeK wrote:

    > Za ta cene imho nie kupisz nic sensownego, a juz na pewno spelniajacego
    > warunki

    Ok, jesli zrezygnowalbym z kryterium cenowego jak wyzej - jaki model
    wchodzilby w rachube spelniajacy pozostale warunki i zarazem jak najtanszy?

  • 7. Data: 2011-08-04 18:40:50
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    > Kontakt z UPSami urwal mi sie kilka lat temu. Pamietam, ze kiedys
    > popularny i dosc drogi zarazem byl APC. Co polecilibyscie obecnie?

    Nie podales najwazniejszego: jaki masz zasilacz?
    Jezeli z aktywnym PFC to moga byc problemy z niektórymi (wiekszoscia) UPSów,
    które nie maja w przyblizeniu przebiegu sinusoidalnego na wyjsciu przy pracy
    z akumulatora. UPS bez sinusa wylaczy sie po przejsciu na prace awaryjna,
    chyba, ze ma duzo wieksza moc niz moc pobieranych podzespolów.

  • 8. Data: 2011-08-04 18:53:22
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > przy pracy z akumulatora. UPS bez sinusa wylaczy sie po przejsciu na
    > prace awaryjna, chyba, ze ma duzo wieksza moc niz moc pobieranych

    Ha, dobrze jest zapytac na grupie.
    Moj zasilacz: ocz z-series 850w modular
    http://www.ocztechnology.com/ocz-z-series-850w-power
    -supply.html

  • 9. Data: 2011-08-04 19:02:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    atm napisa?(a):

    > Moj zasilacz: ocz z-series 850w modular

    Jakis APC Back-UPS RS nie mniej niz 1500VA powinien dac rade - chociaz
    IMO powinienes wczesniej to eksperymentalnie sprawdzic.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 10. Data: 2011-08-04 19:32:08
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > atm napisa?(a):
    > Jakis APC Back-UPS RS nie mniej niz 1500VA powinien dac rade - chociaz
    > IMO powinienes wczesniej to eksperymentalnie sprawdzic.

    Na pewno Back? a nie Smart?

    --
    Irokez