  • 1. Data: 2015-03-26 13:46:16
    Temat: Jaki aparat za 1200-1500 zł?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Ma mieć:
    - GPS
    - Zoom

  • 2. Data: 2015-03-27 15:07:38
    Temat: Re: Jaki aparat za 1200-1500 zł?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <mf0v2n$akb$1@node2.news.atman.pl>,
    Borneq <b...@a...hidden.pl> wrote:

    > Ma mieć:
    > - GPS
    > - Zoom

    Ale ma z czy bez paska na szyje?
    --
    TA

  • 3. Data: 2015-03-27 19:39:33
    Od: Tom <T...@d...com>

    W dniu 2015-03-26 o 13:46, Borneq pisze:
    > Ma mieć:
    > - GPS
    > - Zoom

    i mp3 dvd 3D

  • 4. Data: 2015-03-27 21:23:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Ale ma z czy bez paska na szyje?

    Przepraszam, mialo byc oczywiscie:
    Ale ma byc z czy bez paska na szyje?
    BP MSPANC
    --
    TA

  • 5. Data: 2015-04-03 20:50:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup

    >Ma mieć:
    >- GPS
    >- Zoom

    Już sobie znalazłeś tego soniacza przecież. Trochę wolno zapisuje zdjęcia do
    pamięci.

  • 6. Data: 2015-04-03 21:15:38
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-04-03 o 20:50, Ghost pisze:

    > Już sobie znalazłeś tego soniacza przecież. Trochę wolno zapisuje
    > zdjęcia do pamięci.

    Tak bardzo mi nie przeszkadza, najbardziej jego wielkość i waga,
    zwłaszcza w porównaniu do malutkiego Canona, którego miałem wcześniej.
    Nawet ten Canon nie był taki zły (a bez porównania tańszy), tylko nie
    miał GPS.

  • 7. Data: 2015-04-03 21:18:28
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-04-03 o 21:15, Borneq pisze:
> [...]
    > zwłaszcza w porównaniu do malutkiego Canona, którego miałem wcześniej.
    > Nawet ten Canon nie był taki zły (a bez porównania tańszy), tylko nie

    Ale Sony zdjęcia lepiej robi. Gdy celowałem Canonem na Księżyc była
    tylko biała prześwietlona plama, tutaj jedno zdjęcie jest udane, a
    trzeba zauważyć że z ręki a poza tym Księżyc był za mgłą:
    http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?p=485449#4854
    49

  • 8. Data: 2015-04-04 07:03:11
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-04-03 o 20:50, Ghost pisze:
    > Już sobie znalazłeś tego soniacza przecież. Trochę wolno zapisuje
    > zdjęcia do pamięci.

    Akurat na to nie narzekam, bo mam pamięć klasy szybkości 10, mogą być
    problemy przy wolnych pamięciach a jeszcze przy ustawieniu rozmiaru
    zdjęcia na L.

  • 9. Data: 2015-04-04 08:29:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup

    >Akurat na to nie narzekam, bo mam pamięć klasy szybkości 10, mogą być
    >problemy przy wolnych pamięciach a jeszcze przy ustawieniu rozmiaru zdjęcia
    >na L.

    Nie. Ten aparat po prostu wolno zapisuje.