  • 1. Data: 2015-11-03 19:07:18
    Temat: Jaki cross dla 12-13latka?
    Od: Haddik <redaktivee@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, mam do was pytanie. Zainteresowałem się crossami i chciałbym kupić
    tylko nie wiem jaki model więc zwracam się do was.

    Interesuje mnie model o taki :
    http://olx.pl/oferta/honda-mtx-80-r2-ciecz-CID5-IDbJ
    Jf3.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&i
    d_at=1498362233

    Czy będzie on dobry dla 12-13 latka.
    Mam 150cm wzrostu i ważę 35kg.
    Nie będe go katował ani nic takiego chcę tylko w weekendy pojeździć po
    lasach itp. Mniej więcej 1-2h w ciągu 1 dnia w weekend :)

    Proszę o szybką odpowiedź.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2015-11-04 19:03:23
    Temat: Re: Jaki cross dla 12-13latka?
    Od: gressik <posadzkianhydrytowe@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam ja też szukam coś dla córki 10 lat
    Może ktoś coś polecić ?
    ps nie jest to za wcześnie ?

  • 3. Data: 2015-11-05 11:52:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 4 listopada 2015 19:03:25 UTC+1 użytkownik gressik napisał:
    > Witam ja też szukam coś dla córki 10 lat
    > Może ktoś coś polecić ?
    > ps nie jest to za wcześnie ?

    Ja nie miałem za gówniarza niczego z silnikiem,
    ale szczyle po sąsiedzku potrafili uszkodzić się
    jeżdżąc na motorynce. Crossa 10-latkowi w życiu
    bym nie kupił, chyba że ktoś zawodowo jeździ
    i wie co robi.

    L.

  • 4. Data: 2015-11-05 16:30:56
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 05.11.2015 o 11:52, Lisciasty pisze:

> [...]
    > ale szczyle po sąsiedzku potrafili uszkodzić się
    > jeżdżąc na motorynce. Crossa 10-latkowi w życiu
    > bym nie kupił, chyba że ktoś zawodowo jeździ

    10-latek zawodowo ??????

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 5. Data: 2015-11-05 20:43:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 16:30:58 UTC+1 użytkownik Arni napisał:
    > 10-latek zawodowo ??????

    Pisałem w domyśle o rodzicu, myślałem że to dość jasne :>

    L.

  • 6. Data: 2015-11-05 20:53:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-11-05 o 16:30, Arni pisze:

    > 10-latek zawodowo ??????

    Lepiej niech 10 latek jezdzi zawodowo w motocrossie niz by mial zarabiac
    na patologicznych rodzicow kradnac albo zebrzac pod kosciolem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 7. Data: 2015-11-05 21:14:44
    Od: Haddik <redaktivee@_NOSPAM_gmail.com>

    Panowie, prosiłbym jednak o odpowiedź.

  • 8. Data: 2015-11-05 21:46:50
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2015 20:53:10 UTC+1 użytkownik Kuczu napisał:

    > Lepiej niech 10 latek jezdzi zawodowo w motocrossie niz by mial zarabiac
    > na patologicznych rodzicow kradnac albo zebrzac pod kosciolem.

    dla 10latka yamaha pw80 bedzie ok. Moje chlopaki nie daly rady zakatowac tej co mam
    od watsona - teraz nastepny probuje :)

    b.

  • 9. Data: 2015-11-06 03:34:14
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 05-11-2015 o 21:14, Haddik pisze:
    > Panowie, prosiłbym jednak o odpowiedź.
    >
    > --

    Od razu widać chłopaku, że nie wiesz gdzie trafiłeś.
    Tu są precle, tu się dyskutuje, szeroko omawia problemy, a nie udziela
    odpowiedzi :)
    Jak już Budyń wspomniał pw80 będzie akuratna, dzieciaki jeżdżą (obu
    płci) i jakoś kilogramów gipsu nie potrza było, ani nici do szycia.

    --
    Pozdro
    tadzik

  • 10. Data: 2015-11-06 09:15:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-11-05 o 11:52, Lisciasty pisze:

    > Ja nie miałem za gówniarza niczego z silnikiem,
    > ale szczyle po sąsiedzku potrafili uszkodzić się
    > jeżdżąc na motorynce.

    Znam takich co dokonali tej sztuki nawet na piechotę. Bredzisz.

    Crossa 10-latkowi w życiu
    > bym nie kupił

    A ja swojemu kupiłem pw50 jak miał 5 lat ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle