  • 1. Data: 2009-05-01 09:24:49
    Temat: Jaki kraj, taki LWR czyli ciekawostka w TV. ;)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Witojciez! ;)
    Spijam ci ja sobie poranna kawke u sasiadow, dokonuje cotygodniowego
    przegladu prasy i nagle w "To&Owo" (dzial "Podroze", strona 17) wpada mi
    w oko krociutki zwiastun:
    "Autostrada na Zachod"
    z podtytulem
    "Eskapada Przemyslawa Salety".
    Oto moj autorski skrot skrotu:
    "(PS) przeistacza sie w wytrawnego podroznika, ktory na motocyklu
    przemierza bezkresne amerykanskie autostrady(...). Bedziemy mieli okazje
    zobaczyc nieznane oblicze USA(...)."
    Planowana emisja: 03.05.2009, 18:30 Polsat Play. "Eskapada"
    PS
    Jakby kto nagral i pozniej udostepnil celem, to prosze o info. Choc,
    jezeli nie, to szat drzec ni lez ronic nie bede. :)

  • 2. Data: 2009-05-01 12:19:16
    Temat: Re: Jaki kraj, taki LWR czyli ciekawostka w TV. ;)
    Od: marider <m...@g...pl>

    zbigi pisze:
> [...]
    > "(PS) przeistacza sie w wytrawnego podroznika, ktory na motocyklu
    > przemierza bezkresne amerykanskie autostrady(...). Bedziemy mieli okazje

    Tzn dziury i latany asfalt oraz mase plyt betonowych na drodze? Nie ma
    co ogladac, mozna wyjechac na nasze polskie ulice i jest podobnie ;)

    Pzdr
    PS: Doda w Ameryce, Saleta tez... Kiedy Kaczki tam poleca? Moze nie wroca ;D
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 3. Data: 2009-05-01 12:39:09
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "marider" napisał w wiadomości

    > Tzn dziury i latany asfalt oraz mase plyt betonowych na drodze? Nie ma co
    > ogladac, mozna wyjechac na nasze polskie ulice i jest podobnie ;)

    Nie,u nas jest lepiej,tzn pod względem chodników,nie ma tylu grubych bab:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 4. Data: 2009-05-01 12:44:25
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Monster pisze:

    > Nie,u nas jest lepiej,tzn pod względem chodników,nie ma tylu grubych bab:-)

    Tylko ze u nich chodnik jest rzadkim zjawiskiem:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 5. Data: 2009-05-01 15:59:23
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 01 May 2009 14:44:25 +0200
    Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Tylko ze u nich chodnik jest rzadkim zjawiskiem:)

    Zgrabna dziewczyna tym bardziej.
    Rosiewicz miał rację w tym co śpiewał.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 6. Data: 2009-05-01 17:02:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Monster pisze:

    > Nie,u nas jest lepiej,tzn pod względem chodników,nie ma tylu grubych bab:-)

    Zauwazylem ze w tym temacie szybko ich gonimy

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-05-01 19:52:21
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Zauwazylem ze w tym temacie szybko ich gonimy

    niestety, dorasta"pokolenie Coli i chipsów"....

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec