  • 1. Data: 2009-04-30 21:26:06
    Temat: Re: Jakie dokumenty do moto z Wloch ?
    Od: TomTom69 <fizjoter@_NOSPAM_orange.pl>

    JKnapisal

    > Potrzebne są następujące dokumenty :
    > -Dowód rejestracyjny
    > -Dowód własności (Certifico di proprieta)

    > Motor może przyjechać na włoskich rejestracjach (wtedy w urzędzie
    > komunikacji oddajesz blachy) albo musi mieć w DR pieczątkę
    > "wyrejestrowano z powodu eksportu do UE".

    > Pozdr
    > J.K.
    > ..
    hmmm jesli jest moto wyrejestrowane to w jaki sposob mozna na nim
    przyjechac?
    mam wiele pytan - kupuje za tydzien moto we wloszech , chce nim
    przejechac na kolach do polski (1800km) .. musze miec karte eksportowa
    .jakis akt wymeldowania ,.. dowod rejestracyjny umowe kupna z wlochem i
    co jeszze ????slyszalem ze wlosi nie maja tablic zjazdowych - sa podobno
    tablice kartonowe ale jest z nimi problem . chce kupic motor we wloszech
    . wyslac papiery do domu do pl zeby mi zarejestrowali go na probne
    tablice i odeslal miekki dowod z tablicami i ubezpiczeniem do wloch ...
    czy to ma sens? bardzo prosze o jakiekolwiek wskazowki pozdrawiam Tomek