  • 1. Data: 2009-05-01 08:48:32
    Temat: Szyba - przyciemniana czy zwykła?
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Właśnie jestem na etapie kupna szyby do mojej virazki. Jest to konieczne,
    bo gdy tylko rozwine prędkość ponad lansymalną tj. gdzieś ponad 80, to fuczy
    wiatrzysko sakamencko. I tak mam zagwozdkę czy lepsza przezroczysta czy
    przyciemniana? Jak na mój chłopski rozum to lepsza zwykła, bo przecież moge
    sobie okulary przeciwsłoneczne i po sprawie. No, ale może są jakieś insze
    zady i walety szybek przyciemnianych o których nie wiem? Na co zwracac uwagę
    przy wyborze szyby?

    Zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2009-05-01 09:09:12
    Temat: Re: Szyba - przyciemniana czy zwykła?
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    johnny napisał(a):
> [...]
    > sobie okulary przeciwsłoneczne i po sprawie. No, ale może są jakieś insze
    > zady i walety szybek przyciemnianych o których nie wiem?

    Ale kurde do motocykla czy do kasku? Bo to jakos nie jest jednoznaczne. :)
    Jezeli do motocykla, to zdecydowanie zwykla przezroczysta lub co
    najwyzej delikatnie przydymiana. Przeciez i tak patrzysz ponad gorna
    krawedzia szyby motocykla, a po co wprowadzac roznice w spojrzeniu na
    swiat ponad szyba i poprzez nia?

  • 3. Data: 2009-05-01 09:09:51
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "johnny" <j...@p...pl> wrote
    >I tak mam zagwozdkę czy lepsza przezroczysta czy przyciemniana? Jak na mój
    >chłopski rozum to lepsza zwykła, bo przecież moge sobie okulary
    >przeciwsłoneczne i po sprawie.

    Gdyby slonce na naszej planecie swiecilo od dolu
    to dylemat bym zrozumial. W kazdym
    innym przypadku jest to bez znaczenia,
    no chyba ze masz 120 cm wzrostu.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 4. Data: 2009-05-01 09:58:00
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "zbigi" słusznie zauważył:

    > Ale kurde do motocykla czy do kasku?

    Hehe, no tak... niedopowiedzenia;-) Chodzi mi o szybę do motocykla;-)

    Zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2009-05-01 10:26:16
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie jestem na etapie kupna szyby do mojej virazki.
    > I tak mam zagwozdkę czy lepsza przezroczysta czy
    > przyciemniana?

    Ta ktora Ci sie bardziej podoba. Ja wole lekko przydymiane i taka mam w
    swojej, bezkolorowe jakos mi nie pasuja i kazdego robaczka na nich zbyt
    wyraznie widac :)

    pozdraiam, leszek

  • 6. Data: 2009-05-01 14:21:05
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." napisał

    > Gdyby slonce na naszej planecie swiecilo od dolu
    > to dylemat bym zrozumial. W kazdym
    > innym przypadku jest to bez znaczenia,
    > no chyba ze masz 120 cm wzrostu.

    Leze ;))) A moze prezydent na grupie zawital? RATUNKU ;)))

    Jak dla mnie duzo bardziej (optycznie) pasuja przyciemniane, ale co kto
    lubi.

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok