  • 1. Data: 2014-11-29 10:33:21
    Temat: Jaki laptop dla ksiegowosci?
    Od: " 666" <...@...6>

    Szukam poleasingowego (czyli model sprzed 2-3 lat) laptopa do prowadzenia
    księgowości (system f/k w chmurze).
    Wymagania to rozszerzona pełna klawiatura numeryczna oraz jak najwyższy (w
    pikselach) ekran.
    Coś wskażecie na początek poszukiwań?

  • 2. Data: 2014-12-04 08:18:12
    Temat: Re: Jaki laptop dla ksiegowosci?
    Od: " 666" <...@...6>

    Wygląda na to, że potrzebuję lapka z ekranem 1920x1200, rozszerzoną
    klawiaturą (numeryczną i podświetlaną).
    Jest parę modeli HP lub Dell (najnowsze mają już raczej 1920x1080).
    Ktoś ma doświadczenie z konkretnymi modelami w/w?

  • 3. Data: 2014-12-04 08:47:59
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    " 666" <...@...6> wrote in message news:m5p1rf$tgv$1@news.supermedia.pl...
> [...]
    > Jest parę modeli HP lub Dell (najnowsze mają już raczej 1920x1080).
    > Ktoś ma doświadczenie z konkretnymi modelami w/w?

    1920x1080 w rozmiarze laptopowym bedzie mocno niweygodne do pracy
    bez zmiany dpi dla wiekszosci osob, laptopy takie ciezko znalezc i sa
    stosunkowo drogie. imho duzo lepszym rozwiazaniem jest laptop, mysz,
    klawiatura, monitor - odpada problem zalania laptopa kawa, monitor
    moze byc sporo wiekszy i da sie go wygodniej ustawic a calosc dalej
    kosztuje tyle samo

    laptopy jako takie nie nadaja sie do pracy (zakladamy normalne 8h
    dziennie) bo albo ekran albo klawiatura MUSZA byc ustawione w
    sposob ktory w dlugim okresie odbije sie na zdrowiu albo w nadgarstkach
    albo w odcinku szyjnym kregoslupa

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2014-12-04 09:50:19
    Od: " 666" <...@...6>

    Czy w Win 7 nie ma wygodnego bezstopniowego rozciągania (zoomowania) ekranu?
    W Win XP to były kłopoty (trzeba było zmieniać wielkość czcionki i zwykle
    resetowć system), ale w Win 7?

    -----

  • 5. Data: 2014-12-04 10:54:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    666 napisa?(a):

    > Czy w Win 7 nie ma wygodnego bezstopniowego rozciągania (zoomowania) ekranu?
    > W Win XP to były kłopoty (trzeba było zmieniać wielkość czcionki i zwykle
    > resetowć system), ale w Win 7?

    Sprzętowo rozciągany ekran? To jest moim zdaniem technologia
    przyszłości. Jeśli ktoś miał takiego laptopa z XP to pewnie był to
    podróżnik z przyszłości, który się maskował starodawnym oprogramowaniem
    ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 6. Data: 2014-12-04 14:16:03
    Od: " 666" <...@...6>

    Nie sprzętowo, tylko dwoma paluchami na touchpadzie zmieniało się powiększenie ekranu
    (zoom), pracowałem tak w W7 na jakimś nie moim
    Dellu.
    Może to była nakładka Della?

    -----

  • 7. Data: 2014-12-04 14:16:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    666 napisa?(a):

    > Nie sprzętowo, tylko dwoma paluchami na touchpadzie zmieniało się powiększenie
    ekranu (zoom), pracowałem tak w W7 na jakimś nie moim
    > Dellu.

    To jest grupa sprzętowa... ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 8. Data: 2014-12-04 14:35:11
    Od: " 666" <...@...6>

    No przeciez napisałem "paluchami na touchpadzie ... na ... Dellu" - co z tego dla
    Ciebie nie jest sprzętem??
    ;-))

    -----

  • 9. Data: 2014-12-05 10:59:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    666 napisa?(a):

    > No przeciez napisałem "paluchami na touchpadzie ... na ... Dellu" - co
    > z tego dla Ciebie nie jest sprzętem?? ;-))

    Pytaleś o działanie tego sprzętu w Windows 7... ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 10. Data: 2014-12-12 08:33:05

    Dell Precision M6500
    Intel Core i5-540M Processor 3MB Cache, 2.53GHz
    NVIDIA Quadro FX 2800M Graphics Controller
    Pleasingowe w granicach 2 tys. zł
    Pracował ktoś na tym sprzęcie i jakie ma wrażenia (ekran, klawiatura)?
    Patrząc na moc zasilacza (250 wat?) to mam obawy, ile to prądu żre :-o

    -----