  • 1. Data: 2013-07-05 12:25:37
    Temat: Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    Szukam laptopa do 1500zl (w porywach do 1600zl):
    - musi miec USB 3.0
    - mocny procesor + integre np. HD 4000 (czyli Celeron/Pentium odpada)
    - bez zewnetrznego ukladu graf., chyba, ze jezeli taki uklad padnie,
    to laptop przejdzie automatycznie na integre i bedzie dzialac
    - fajnie jakby mial Bluetooth + czytnik kart SD
    - nie musi miec napedu DVD/CD
    - moze byc bez systemu
    - bedzie zabierany przez dziewczyne do pracy i na uczelnie,
    wiec 15" to raczej max + im lzejszy tym lepiej

    Ktory z ponizszych modeli wybrac a ktore nie i dlaczego?
    Lenovo P580 i3-3120M, 1500zl (moj faworyt)
    http://allegro.pl/alu-lenovo-p580-i3-3120-4gb-1tb-us
    b-3-0-bt-plecak-i3346933369.html

    Lenovo G580 i3-3120M, 1500zl
    http://www.x-kom.pl/p/137765-notebook-laptop-15-6-le
    novo-ibm-g580-i3-3120m-4gb-1000-dvd-rw.html

    Acer E1-571G i3-3120M, 1500zl (faworyt dziewczyny)
    http://allegro.pl/laptop-acer-e1-571g-i3-3120m-4gb-g
    f710m-2gb-300zl-i3351695048.html

    MSI CR61 0M-627XPL i3-3120M, 1600zl
    http://www.komputronik.pl/product/184570/Komputery/L
    aptopy_i_netbooki/MSI_CR61_0M_627XPL.html

    HP Pavilion 15-B010sw i3-3217U, 1600zl (nieco gorszy proc.)
    http://www.komputronik.pl/product/174066/Komputery/L
    aptopy_i_netbooki/HP_Pavilion_15_B010sw.html

    ew. 17" TOSHIBA C875 i3-3120M (ze wzgledu na wymiary raczej odpada)
    http://allegro.pl/toshiba-17-cali-c875-i3-3120m-4gb-
    500gb-hd-w8-fv-i3355570528.html

  • 2. Data: 2013-07-05 16:18:41
    Temat: Re: Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-05 12:25, xcpy pisze:
    > Lenovo P580

    Myślisz sensownie, biorąc pod uwagę przeznaczenie.

    Dla siebie wziąłbym Toshibę, ale to inna bajka.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-07-07 05:36:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "xcpy" <x...@x...xcpy> wrote in message
    > Szukam laptopa do 1500zl (w porywach do 1600zl):
    > - musi miec USB 3.0

    Że zapytam, pełen szczerej ignorancji, do czego Ci potrzebne to USB 3.0?

  • 4. Data: 2013-07-07 09:06:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-07 05:36, Pszemol pisze:
    > "xcpy" <x...@x...xcpy> wrote in message
    >
    > Że zapytam, pełen szczerej ignorancji, do czego Ci potrzebne to USB 3.0?

    Może będzie na uczelni przerzucać na dysk zewnętrzny duże ilości filmów
    przedstawiających procesy i zjawiska zachodzące podczas mieszania
    substancji chemicznych lub zderzeń zakcelerowanych cząstek?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2013-07-08 00:11:34
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Ja bym wziął to, tylko trzeba się upewnić, że ma Intela Pentium B960/B970.
    > Kiedyś bodajże w chip.pl były testy tanich laptopów i ten był w ścisłej
    > czołówce.

    Przeciez napisalem, ze wszystkie modele (poza jednym)
    maja i3-3120M, czyli cos lepszego niz B9x0 -
    - kolejna generacja, lepsza grafika, 22nm, itd.

  • 6. Data: 2013-07-08 00:22:28
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Że zapytam, pełen szczerej ignorancji, do czego Ci potrzebne to USB 3.0?

    Mam sporo sprzetu na USB 3.0 i pewnie bede mial coraz wiecej
    + nie zmieniam laptopow co rok.

    Na sredniej klasy pendrive czy dyskach USB wzrost jest
    ok. 3x (USB 3.0 vs USB 2.0), np. ~30 MB/s vs ~90 MB/s.

  • 7. Data: 2013-07-09 01:26:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mam sporo sprzetu na USB 3.0 i pewnie bede mial coraz wiecej

    Jakie to "sprzęty"?

  • 8. Data: 2013-07-09 11:37:29
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > "xcpy" <x...@x...xcpy> wrote in message
    >
    > Jakie to "sprzęty"?

    Co to za roznica?
    Ale ok - np. pendrive'y typu:
    http://www.euro.com.pl/pendrive-pamieci-usb/sandisk-
    cruzer-extreme-64-gb.bhtml
    + dyski przenosne na USB 3.0 + modemy 3G,
    ktore czasami potrzebuja wiecej pradu
    + plany dot. zakupu kamery (pewnie z USB 3.0).

    Nie rozumiem Twoich pytan...
    Co w tym dziwnego, ze chce szybszy, lepszy, nowszy USB (3.0)
    niz starszy, wolniejszy o mniejszej wydajnosci pradowej (2.0)?

    Jesli moge kupic laptopa za 1400zl bez USB 3.0
    i podobnego tylko, ze z USB 3.0, to dlaczego nie wziac tego z USB 3.0?

    USB 3.0 IMHO jest lepszy niz USB 2.0 pod kazdym wzgledem -
    - abstrahujac szybkosc - daje wiecej pradu (patrz: modmy 3G + problemy z
    zasilaniem).

  • 9. Data: 2013-07-09 14:02:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Co to za roznica?

    Dla mnie żadna - po prostu jestem ciekaw :-)

> [...]
    >
    > Jesli moge kupic laptopa za 1400zl bez USB 3.0
    > i podobnego tylko, ze z USB 3.0, to dlaczego nie wziac tego z USB 3.0?

    Moje pytania to po prostu ciekawość bo się tematem nie interesowałem
    i miałem nadzieję że mi coś powiesz w tym względzie nowego jako
    zaciekły poszukiwacz USB 3.0 :-)

    > USB 3.0 IMHO jest lepszy niz USB 2.0 pod kazdym wzgledem -
    > - abstrahujac szybkosc - daje wiecej pradu (patrz: modmy 3G +
    > problemy z zasilaniem).

    Nic nie wiem o problemach z zasilaniem modemów 3G...

  • 10. Data: 2013-07-09 15:03:40
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Moje pytania to po prostu ciekawość bo się tematem nie interesowałem
    > i miałem nadzieję że mi coś powiesz w tym względzie nowego jako
    > zaciekły poszukiwacz USB 3.0 :-)

    Zycie jest zbyt krotkie, zeby korzystac z USB 2.0 :).
    Ogolnie polecam :).