  • 1. Data: 2002-01-18 16:01:12
    Temat: Jaki provider ?
    Od: "FILO" <f...@p...com.pl>

    Witam!

    Mieszkam w Warszawie i mam pewien problem. Mianowicie do tej pory uważałem
    (i spotykałem się też z takimi opiniami) że TPSA jest najdroższym dostawc?
    internetu. Interesuje mnie postawienie serwera - więc upstream musi być
    duży. Przegl?daj?c oferty dochodzę jednak do wniosku że np. takie SDI wypada
    lepiej nić każdy wariant w ACN (aster city), o chello nie wspomne, bo na
    ich stronie nawet nie mogłem znaleĄć prędko?ci ł?cza. Przegl?dałem również
    inne oferty 'na szybko' wyszkukane w internecie: PDI i inne. Wszędzie za
    upstream rzędu 64 kilobity należy płacić kilkaset złotych. Np. Aster City
    oferuje upstream 128 kbit/s w pakiecie TwojaFirma za około 560 zł
    miesięcznie, podczas gdy SDI w tepsie ma upstream 115kbit/s za 160 zł
    miesięcznie.
    Co tu robić ? Czy s? jakie? inne wyj?cia w Warszawie. Przypominam że bardzo
    zależy mi na upstreamie i na niskiej cenie. Proszę o poradę.

    Dzięki

  • 2. Data: 2002-01-18 16:54:37
    Temat: Re: Jaki provider ?
    Od: Jarek Hirny <j...@k...net.pl>

    I stało się tak, że FILO napisał(a):

> [...]
    > wniosku że np. takie SDI wypada lepiej nić każdy wariant w ACN (aster
    > city), o chello nie wspomne, bo na ich stronie nawet nie mogłem

    up? 128 kbps. Ale filtrują port 80.

    --
    Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666
    ___________________

  • 3. Data: 2002-01-18 21:43:00
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@d...devel.raszyn.pl>

    In article <a29g94$rod$1@news.tpi.pl>, FILO wrote:

    > Witam!
    >
    > Mieszkam w Warszawie i mam pewien problem. Mianowicie do tej pory uważałem
    > (i spotykałem się też z takimi opiniami) że TPSA jest najdroższym dostawc?

    Może o najniższym wskaźniku jakość/cena ?

> [...]
    > oferuje upstream 128 kbit/s w pakiecie TwojaFirma za około 560 zł
    > miesięcznie, podczas gdy SDI w tepsie ma upstream 115kbit/s za 160 zł

    Nie mówiąc już o tym że w cenie SDI masz już swój własny stały IP.

    > Co tu robić ? Czy s? jakie? inne wyj?cia w Warszawie. Przypominam że bardzo
    > zależy mi na upstreamie i na niskiej cenie. Proszę o poradę.

    Jeśli jesteś pewien że serwer się nie rozrośnie i nie będzie wymagał
    kilku ip (np ssl dla kilku domen) oraz przepustowość 115kbps jest
    wystarczająca to chyba SDI jest najlepszym wyjściem. (Porównywalne łącze
    w np Netii kosztuje coś około ceny ACN).
    Tylko że ma dwie dość duże wady:
    -rozbudowa wiąże się ze zrezygowaniem z sdi i przejściem na coś innego,
    nie można po prostu wykupić większej przepustowości.
    -revDNS. ;))

    hunter

    --
    Krzysztof Drewicz
    h...@p...org.pl

  • 4. Data: 2002-01-18 21:43:04
    Od: "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > up? 128 kbps. Ale filtrują port 80.

    SDI Lepiej niz ACN? Wolne zarty... Ja mam serwer na ACN'ie
    upstream 128 down 256, wszystko tylko smiga przez Ebone'a!

    Pozdrawiam,

    Dominik

  • 5. Data: 2002-01-19 01:51:31
    Od: Jarek Hirny <j...@k...net.pl>

    I stało się tak, że Dominik Ścigalski napisał(a):

    > SDI Lepiej niz ACN? Wolne zarty... Ja mam serwer na ACN'ie
    > upstream 128 down 256, wszystko tylko smiga przez Ebone'a!

    ...za co pewnie dopłacałeś, bo w standardowym pakiecie jest down 256 a up
    całe 32.

    A ja wcale nie twierdzę, że SDI jest lepsze od ACN. Choć akurat na swój
    egzemplarz nie narzekam -- pady zdarzają się sporadycznie, transfery tak od
    trzech-czterech miesięcy tez niezgorsze.

  • 6. Data: 2002-01-19 12:23:52
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl> napisał:
    > SDI Lepiej niz ACN? Wolne zarty... Ja mam serwer na ACN'ie
    > upstream 128 down 256, wszystko tylko smiga przez Ebone'a!

    ACN smiga przez Ebone?
    A nie przez Telie ?

    Rzuc jakis traceroute. Moze byc na priv.

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 7. Data: 2002-01-19 12:24:07
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@k...net.pl (Jarek Hirny) wrote in <a2aaqi$1va$3@agnus.eu.org>:

    >...za co pewnie dop?aca?eś, bo w standardowym pakiecie jest down 256 a up
    > ca?e 32.

    Chyba cos Ci sie pomylilo. Przy downstreamie 256 kb, upstream wynosi 64 kbps.
    Doplata do 128 kbps to jakies 30 zl miesiecznie....

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2002-01-19 15:16:38
    Od: "Jakub K. Boguslaw" <m...@a...pl>

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:
    > "Dominik ?cigalski" <d...@p...onet.pl> napisa?:

    > ACN smiga przez Ebone?
    > A nie przez Telie ?

    Smiga przez telie, ebona i nie tylko.

    > ../ premax

    Pozdrawiam,
    Madej

  • 9. Data: 2002-01-19 15:17:01
    Od: Jarek Hirny <j...@k...net.pl>

    I stało się tak, że Wojciech Skrzypinski napisał(a):

    > Chyba cos Ci sie pomylilo. Przy downstreamie 256 kb, upstream wynosi 64
    > kbps. Doplata do 128 kbps to jakies 30 zl miesiecznie....

    A fakt, przepraszam, w głowie mi utkwił podstawowy pakiet ACN. Niemniej,
    nie skłamałem pisząc o konieczności dopłaty.

    PS: nie masz wpisu odnośnie kodowania polskich literek, przez co kaszanisz
    je w cytatach.

  • 10. Data: 2002-01-19 22:42:26
    Od: "Dominik cigalski" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > ACN smiga przez Ebone?

    No jasne, smiga i to jak! W sumie sam bylem zdziwiony,
    swoja droga dziwne ze tego nie reklamuja...
    MARKETING ACNU: piszcie ze smigacie przez Ebone.

    > A nie przez Telie ?

    Nie.

    > Rzuc jakis traceroute. Moze byc na priv.

    Poszedl.

    Pozdrawiam,

    Dominik