  • 1. Data: 2002-01-18 14:27:32
    Temat: zielony w sprawie proxy
    Od: "Mkaa" <c...@g...pl>

    Probowalem ostatnio skonfigurowac przegladarke do uzytkowania przez nia
    serwera proxy (w3cache.tpnet.pl) Ale nie dziala, tzn exploder nie znajduje
    stron w sieci jezeli ma wlaczony serwer proxy. Moze mi ktos wyjasnic na czy
    polega problem?
    Michal

  • 2. Data: 2002-01-18 16:13:27
    Temat: Re: zielony w sprawie proxy
    Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl>

    Użytkownik "Mkaa" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stron w sieci jezeli ma wlaczony serwer proxy. Moze mi ktos wyjasnic na

    Hmmm, moze podales zly port dla proxy? Zazwyczaj jest 8080, rzadziej 3128

    Zaslav

  • 3. Data: 2002-01-18 21:42:33
    Od: "gLiNa" <g...@s...pl>

    "Mkaa" <c...@g...pl> wrote in message news:a294l6$kue$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > stron w sieci jezeli ma wlaczony serwer proxy. Moze mi ktos wyjasnic na

    akson.sgh.waw.pl

    na tym

    serwer tpnetu wpuszcza tylko tepsiarzy

    --
    Mikołaj Gliński - gLiNa
    ### g...@s...pl / GG: 810761 / ICQ: 17403689 ###

  • 4. Data: 2002-01-20 16:56:47
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    gLiNa <g...@s...pl> wrote:
    > akson.sgh.waw.pl
    > na tym
    > serwer tpnetu wpuszcza tylko tepsiarzy

    O, niezły jesteś. Już umiesz przeczytać NNTP-Posting-Host.
    Czekamy wszyscy z niecierpliwością, jak już nauczysz się
    rozszyfrowywać znaczenie:

    w kontekście moderowania tej grupy. ;)

    p.