  • 11. Data: 2014-04-22 20:53:44
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-22 20:34, MiG pisze:

    > Jest 125.

    > Skuter? Podobać? Ma to gówno jeździć z pkt A do B i tyle.

    Prawdziwy arbiter elegantiarum z Ciebie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2014-04-22 23:31:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Na 125cm3 potrzeba prawka, bez prawka tylko 50cm3.

    Na razie.
    Ma wejść zmiana, że posiadając 3 lata prawko kat B, będzie można powozić 125
    z automatem.

  • 13. Data: 2014-04-22 23:56:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-22 20:03, Użytkownik Jarek S. napisał:

    > A skuter 125 to nie motocykl ?

    Dla motocyklisty nie, dla policjanta tak. A dla ciebie ?
    A może u ciebie w okolicy skuter to poważny motocykl i
    powożący występują w ciuchach motocyklowych ?
    Podasz co to za okolica ?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-04-23 08:59:47
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-22 23:56, RadoslawF pisze:

    > Dla motocyklisty nie, dla policjanta tak. A dla ciebie ?
    > A może u ciebie w okolicy skuter to poważny motocykl i
    > powożący występują w ciuchach motocyklowych ?
    > Podasz co to za okolica ?

    Akurat w Wawie na większych pojemnościach to praktycznie standard. Po
    cywilnemu latają na 50-tkach.

  • 15. Data: 2014-04-23 09:07:36
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Dla motocyklisty nie, dla policjanta tak. A dla ciebie ?
    > A może u ciebie w okolicy skuter to poważny motocykl i
    > powożący występują w ciuchach motocyklowych ?
    > Podasz co to za okolica ?

    Tak, mój skuter to poważny motocykl /oczywiście są poważniejsze/, marznę
    jadąc 160 km/h. Okolica to miasto Łódź. Masz jeszcze jakieś pytania?

  • 16. Data: 2014-04-23 09:58:10
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > Tak, mój skuter to poważny motocykl

    Pies, czyli kot...
    Nie, twój skuter to nie jest motocykl.

    --
    Hinek

  • 17. Data: 2014-04-23 10:12:12
    Od: "Skuterman" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > Pies, czyli kot...
    > Nie, twój skuter to nie jest motocykl.
    >
    > --
    > Hinek

    Pewnie się pomylili w Urzędzie Komunikacji wpisując w DR motocykl zamiast
    skuter ??

  • 18. Data: 2014-04-23 10:53:21
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Skuterman"

    > Pewnie się pomylili w Urzędzie Komunikacji wpisując w DR motocykl zamiast
    > skuter ??

    Zgodnie z przepisami unijnymi ślimak jest rybą, marchewka owocem....I co z
    tego?
    Ze skutera jest taki motocykl jak z koziej dupy saksofon.

    --
    Hinek

  • 19. Data: 2014-04-23 10:59:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-23 10:12, Użytkownik Skuterman napisał:
    > Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie się pomylili w Urzędzie Komunikacji wpisując w DR motocykl zamiast
    > skuter ??

    Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
    z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
    że odliczyło się podatek jak za osobowy.
    A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
    ze ze skutera robi się motocykl.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-04-23 11:04:16
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    > A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
    > ze ze skutera robi się motocykl.

    ...ale oznacza, że jest powód, by jeździć w ciuchach motocyklowych, o co,
    zdaje się, chodziło. No chyba, że ktoś jest masochistą, albo jakoś
    specjalnie obchodzi go zdanie ludzi ujeżdżających "poważne motocykle". Nie
    no, odmawianie komuś prawa do ciuchów ochronnych ze względu na format jego
    dwóch kółek to dziecinada.

    Pozdrawiam,
    Seoman