  • 31. Data: 2014-04-23 15:08:51
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-23 11:23, Użytkownik MrGlub napisał:

    > Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

    Najbardziej istotnym z mojego punktu widzenia brak skrzyni
    biegów którą operuje kierownik.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2014-04-23 15:17:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    mówisz, że to jest skuter?
    http://www.motogen.pl/Yamaha-FJR-1300-AS,7860.html

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 33. Data: 2014-04-23 15:42:03
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > a ty dalej powielasz bzdury

    Oczywiście. Uważasz że informacje o tych bzdurach
    należy ukrywać?

    --
    Hinek

  • 34. Data: 2014-04-23 15:43:49
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Wed, 23 Apr 2014 15:17:24 +0200, masti <g...@t...hell> wrote:

    [...]
    > mówisz, że to jest skuter?
    > http://www.motogen.pl/Yamaha-FJR-1300-AS,7860.html

    Podobnie jak Aprilia Mana 850 czy Honda CTX700 :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 35. Data: 2014-04-23 15:48:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 15:42:03 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał

    > Oczywiście. Uważasz że informacje o tych bzdurach należy ukrywać?

    uważam, ze wypadałoby się douczyć a nie opowiadać bzdury

  • 36. Data: 2014-04-23 15:50:34
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti"

    > mówisz, że to jest skuter?
    > http://www.motogen.pl/Yamaha-FJR-1300-AS,7860.html

    To jest motocykl dla niepełnosprawnych lub
    ewentualnie byłych skutermanów.
    To chyba wiadomo?

    --
    Hinek

  • 37. Data: 2014-04-23 15:54:15
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > uważam, ze wypadałoby się douczyć a nie opowiadać bzdury

    Z tym douczeniem się masz rację. Zacznij.

    --
    Hinek

  • 38. Data: 2014-04-23 15:59:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 15:54:15 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał

    > Z tym douczeniem się masz rację. Zacznij.

    jeszcze tupnij nóżką i poskarż się Pani

  • 39. Data: 2014-04-23 16:05:55
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > jeszcze tupnij nóżką i poskarż się Pani

    A po co? Poprawiłeś mi humor :)

    --
    Hinek

  • 40. Data: 2014-04-23 16:09:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 16:05:55 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał

    > A po co? Poprawiłeś mi humor :)

    cieszę się, że uważasz się za oświeconego.