  • 1. Data: 2014-01-11 23:14:21
    Temat: Jaki tłok kuty do wsk 125 kuty ?
    Od: konrad NSR <konrad123-99@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam! Panowie jak i Panie przyszła "zima" tak więc trzeba zacząć
    remontować swoje maszynki w moim przypadku jest to wsk 125ccm III i moje
    pytanie jest takie jaki jest najlepszy tłok nie chodzi o cenę ze szwagrem
    pomyśleliśmy i najlepiej gdyby to był tłok kuty "wossner" najlepiej ale
    nie wiem czy są takie do tych sprzętów jak by ktoś mógł mi doradzić pomóc
    to z góry dziękuję :)

  • 2. Data: 2014-01-12 13:15:58
    Temat: Re: Jaki t?ok kuty do wsk 125 kuty ?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-11 23:14, konrad NSR pisze:
    > Witam! Panowie jak i Panie przyszła "zima" tak więc trzeba zacząć
    > remontować swoje maszynki w moim przypadku jest to wsk 125ccm III i moje
    > pytanie jest takie jaki jest najlepszy tłok nie chodzi o cenę

    wow

    > ze szwagrem pomyśleliśmy

    znaczy flaszka pekla ?

    > i najlepiej gdyby to był tłok kuty "wossner"

    dorzuc jeszcze do WSK wydech sportowy. Bedzie sprzet jak ta lala.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X