  • 1. Data: 2014-01-09 19:55:24
    Temat: Yamaha DT 80 MX
    Od: Mateos <mateuszwoclawek@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam jestem tu nowy więc mam nadzieję że to dobry dział na pytania i
    porady.
    Temat będzie dotyczył starszego już enduro yamahy dt 80 mx.
    Mam możliwość zakupu tego motorka i w związku z tym mam kilka zapytań.
    Otóż chciałbym wiedzieć :

    -jak sprawdza się w terenie ?
    -czy części z nowszych dt będą do niego pasować
    -czy silnik można poddać jakiejś przeróbce
    -v max
    -czy opłaca się kupić tego mx

    Chcę tylko nadmienić że interesują mnie tylko informacje na temat mx'a
    Wiem że na pewno lc2 i mtx są lepsze ale mam okazje na taki a nie inne
    enduro.