  • Data: 2009-01-04 18:22:30
    Temat: Jaki to tranzystor SMD? Braun 4775
    Od: Adam Jurkiewicz <a...@a...tegoniema.zonk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Odparował mi taki tranzystor w maszynce:

    http://ajpic.zonk.pl/temp/braun/braun4775-1.jpg

    Drugi na płytce jest taki sam więc będzie to jakiś npn, niestety
    nie mogę go namierzyć na stronach z kodami SMD.

    Na obudowie jest oznaczenie A W 4E:

    http://ajpic.zonk.pl/temp/braun/braun4775-2.jpg

    Czy ma ktoś pomysł jaki to będzie dokładnie tranzystor i jaka obudowa?
    (wymiary plastiku to 4.5x2.5mm). To jest coś pomędzy SOT-23, a SOT-223

    Pozdrawiam,
    sword

    --
    e-mail: n...@a...tegoniema.zonk.pl