  • 1. Data: 2010-04-23 15:47:51
    Temat: Jaki transformator głośnikowy do 3S4T?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Hmm... Już jakiś czas temu zaplanowałem sobie "rekreacyjne" złożenie
    jakiegoś prostego odbiornika reakcyjnego w stylu retro, na lampach.
    Ponieważ to projekt rekreacyjny nie spieszyłem się specjalnie ze
    zbieraniem części. Udało mi się dopaść na Allegro lampy 1T4T oraz 3S4T
    wraz z ekranowanymi podstawkami (nieraz przy okazji innych zakupów).
    Jest już prawie komplet elementów. Pozostał problem z transformatorem
    głośnikowym do 3S4T. Ktoś może mi powiedzieć jakiego powinienem szukać?
    Najprościej byłoby dopaść taki od Szarotki albo Pioniera B, ale z tym
    będzie ciężko. Jaki inny się nada? Z tego co widzę na Allegro często
    podawane są typy lamp, które współpracowały z transformatorem, ale nigdy
    ne są to lampy bateryjne. Częściej coś w stylu ECL82, EL84 itp.

  • 2. Data: 2010-04-23 16:36:54
    Temat: Re: Jaki transformator głośnikowy do 3S4T?
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 23.04.2010 17:47, Atlantis pisze:
> [...]
    > podawane są typy lamp, które współpracowały z transformatorem, ale nigdy
    > ne są to lampy bateryjne. Częściej coś w stylu ECL82, EL84 itp.

    Wutam
    Ponieważ nie buduje Kolega wzmacniacza HiFi wyciskającego z lamp
    ostatnie elektrony, to nawet transformator dzwonkowy się nada :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-04-23 17:34:13
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

> [...]
    > podawane są typy lamp, które współpracowały z transformatorem, ale nigdy
    > ne są to lampy bateryjne. Częściej coś w stylu ECL82, EL84 itp.

    http://www.allegro.pl/item1012274507_transformator_g
    losnikowy_t3c_4247_178_dla_ecl82.html
    http://www.allegro.pl/item1011478950_transformator_g
    losnikowy_or_pionier.html