  • 1. Data: 2010-04-23 18:49:02
    Temat: Taśma poliestrowa - z jakim klejem
    Od: Maksymilian Dutka <maxdutka@_usun_gmail.com>

    Witam wszystkim, mam taki dylemat:
    Potrzebuję sobie zakupić taśmę poliestrową do zabezpieczania warstw
    cewek nawijanych drutem miedzianym w emalii. Z tego co widzę są dwie
    wersje: z klejem na bazie kauczuku bądź z klejem akrylowym.
    Który klej będzie lepszy do mojego zastosowania?

    Maksymilian Dutka

  • 2. Data: 2010-04-23 20:56:37
    Temat: Re: Taśma poliestrowa - z jakim klejem
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maksymilian,

> [...]
    > wersje: z klejem na bazie kauczuku bądź z klejem akrylowym.
    > Który klej będzie lepszy do mojego zastosowania?

    Nie masz poważniejszych problemów?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-04-23 22:01:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maksymilian,

> [...]
    > wersje: z klejem na bazie kauczuku bądź z klejem akrylowym.
    > Który klej będzie lepszy do mojego zastosowania?

    Odpowiedź osoby kompetentnej:

    ===8<===
    Klej kauczukowy jest lepszy bo się lepiej "przyczepia" i jest
    mocniejszy, ale niestety bardzo dobrze się pali.
    Taśmy z UL510 mają tylko klej silikonowy (akrylowy) taki używamy,
    ostatnia warstwa taśmy potrafi się rozkleić do następnego dnia, jest za
    to termoutwardzalny i po suszeniu w piecu uzyskuje bardzo dużą
    wytrzymałość, trudno rozwinąć tasiemkę bez rozerwania.

    Managing Director

    Zdzislaw Sobkow

    FERYSTER sp.j. B. i Z. Sobków
    ul.Traugutta 4; 68-120 ILOWA; POLAND
    phone +48 68 360 00 70; mobile +48 603 210 543
    i...@f...pl www.feryster.pl
    ===8<===

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-04-24 11:20:23
    Od: Maksymilian Dutka <maxdutka@_usun_gmail.com>

> [...]
    > to termoutwardzalny i po suszeniu w piecu uzyskuje bardzo dużą
    > wytrzymałość, trudno rozwinąć tasiemkę bez rozerwania.

    Dziękuje za odpowiedź. Wiedzy nigdy za mało.

    Maksymilian Dutka

  • 5. Data: 2010-04-24 12:36:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maksymilian,

    Saturday, April 24, 2010, 1:20:23 PM, you wrote:

    > Dziękuje za odpowiedź. Wiedzy nigdy za mało.

    Ponieważ może być niezrozumiałe "Taśmy z UL510" oznacza taśmy
    spełniające normę UL 510.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl