  • 1. Data: 2010-09-18 02:44:34
    Temat: Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Moje aktualne auto się zaczyna kończyć, i czas wymienić na coś "nowego".
    Różne pomysły spowodowały ze oczywiście $$$ nie ma i będzie to coś
    5x tańszego niż miało być.

    zaczynam szukać pomysłów co by to miało być ?

    Założenia:

    -im większe tym lepsze (sedan, hatchback, coupe)
    -im mocniejsze tym lepiej :)
    -bezpieczne
    -ciche w środku
    -dobre audio ;)
    -b. dobre prowadzenie

    Ok tyle założeń, będzie to miało naście lat bo cudów nie ma
    i o takie auto chodzi.

    auto ma pojeździć... właśnie nie wiem ile, ale chwile ma pojeździć,
    może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-09-18 07:32:49
    Temat: Re: Jakie DOBRE auto do 10k PLN, mocne, szybkie, duże ?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > auto ma pojeździć... właśnie nie wiem ile, ale chwile ma pojeździć,
    > może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !

    Chyba zapomniałeś do tej listy dopisać, że ma jeszcze mało palić ;>

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-09-18 08:42:03
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    W dniu 18.09.2010 02:44, Michał pisze:
> [...]
    >

    > auto ma pojeździć... właśnie nie wiem ile, ale chwile ma pojeździć,
    > może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !

    Skoro nie ma warunku bezawaryjności bezwypadkowowści itp :) to polecił
    bym Lagunę II z początków produkcji.
    Do 10kpln można już znaleźć coś na allegro, ale o stanie tego czegoś nie
    chce się wypowiadać.

  • 4. Data: 2010-09-18 08:59:07
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > zaczynam szukać pomysłów co by to miało być ?
    >
    > Założenia:
    >
    > -im większe tym lepsze (sedan, hatchback, coupe)

    vectra b 2,5 v6 lyb i500,
    omega mv6

    Jacek

  • 5. Data: 2010-09-18 09:19:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > -im większe tym lepsze (sedan, hatchback, coupe) -im mocniejsze tym
    > lepiej :)
    > -bezpieczne
    > -ciche w środku
    > -dobre audio ;)
    > -b. dobre prowadzenie

    Mondeo ST200. Jedynie audio będzie miało beznadziejne, ale to można
    zmienić.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-09-18 09:30:55
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > auto ma pojeździć... właśnie nie wiem ile, ale chwile ma pojeździć,
    > może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !

    Volvo 940, 960
    z innych np:
    http://tinyurl.com/38ke9au

    http://tinyurl.com/33bqdrb

  • 7. Data: 2010-09-18 13:49:39
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Wrz, 07:32, "kml" <A...@g...lp> wrote:

    > Chyba zapomniałeś do tej listy dopisać, że ma jeszcze mało palić ;>

    Skoro ma malo palic, to tylko SAAB 9000, 2,3 Aero w szczegolnosci. W
    20 powinien sie zmiescic ;D

    -
    amos

  • 8. Data: 2010-09-18 13:55:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Michał pisze:
> [...]
    >

    > auto ma pojeździć... właśnie nie wiem ile, ale chwile ma pojeździć,
    > może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !
    jak trochę spuścisz z tonu to Xsara hdi kombi z klimą sie załapie. z
    tego stulecia nawet.

    ToMasz

  • 9. Data: 2010-09-18 16:56:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-18 02:44, Michał pisze:
> [...]
    >

    > auto ma pojeździć... właśnie nie wiem ile, ale chwile ma pojeździć,
    > może to być wymyśle dziwadło, im fajniejsze tym lepiej !

    Myśląc twoimi kategoriami? Wypisz wymaluj, jakies e32 (od biedy e34).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2010-09-18 17:25:22
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    > Chyba zapomniałeś do tej listy dopisać, że ma jeszcze mało palić ;>

    może palić ile chce ;) i zakładam że się nie zepsuje.

    -ile chce to jest do 22l/100 w Krakowie po mieście.
    -nie zepsuje, to jest najdroższa rzecz powiedzmy do 6k pln jak by padło.

    pozdrawiam.