  • 1. Data: 2010-09-17 21:16:06
    Temat: Nareszcie...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    szkoda, że to tylko przypadek i wyjątek w ich działalności:
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,83922
    58,Gapili_sie_na_wypadek__Dostali_mandaty.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-09-17 21:46:47
    Temat: Re: Nareszcie...
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 20:16:06 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > szkoda, że to tylko przypadek i wyjątek w ich działalności:
    > http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,83922
    58,Gapili_sie_na_wypadek__Dostali_mandaty.html

    Sam artykuł jest niezły. Pisało go dziecko ze szkoły specjalnej,
    przeklejając co tylko udało mu się w Google wyszukać:

    Najpierw jest o wypadku na Janka Wiśniewskiego w Gdyni, później opowiastka,
    że takie zachowanie kierowców to codzienność na trójmiejskiej obwodnicy -
    czyli zupełnie inna droga. Na koniec przykład o dachującym CC i zdjęcie z
    zupełnie innego zdarzenia.
    Bez ładu i składu - byle dużo i krwawo.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-09-17 21:51:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 21:46:47 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

    > Sam artykuł jest niezły. Pisało go dziecko ze szkoły specjalnej,
    > przeklejając co tylko udało mu się w Google wyszukać:

    Czyli standardowy poziom artykułów Wybiórczej, przejdź nad tym do porządku
    dziennego, oni się raczej nie zmienią, chyba, że na jeszcze gorsze.
    W każdym razie zakładam, że ktoś naprawdę dostał mandat za tamowanie ruchu
    w miejscu wypadku, co jest miłym ewenementem, i o to mi chodziło.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-09-17 22:01:11
    Od: z <z...@g...pl>

    Pani rzecznik powiedziała że na pstrykanie fotki telefonem jest paragraf.
    Uważajcie "prawi obywatele" musicie mieć cyfrówkę to nie będzie mandatu.

    Ja pier... jakie to prawo głupie jest. Jak można mieć dla czegoś takiego
    poszanowanie?

  • 5. Data: 2010-09-17 22:08:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 22:01:11 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > Uważajcie "prawi obywatele" musicie mieć cyfrówkę to nie będzie mandatu.
    >
    > Ja pier... jakie to prawo głupie jest. Jak można mieć dla czegoś takiego

    Jak ci mamusia z tatusiem dadzą na prawo jazdy i zaczniesz się uczyć
    przepisów to zrozumiesz. Być może zrozumiesz...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-09-17 22:12:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-17 21:46, Przemysław Bernat pisze:

    58,Gapili_sie_na_wypadek__Dostali_mandaty.html

    > Sam artykuł jest niezły. Pisało go dziecko ze szkoły specjalnej,
    > przeklejając co tylko udało mu się w Google wyszukać:

    Artykuł dość dobrze oddaje zachowania kierowców.

    > Najpierw jest o wypadku na Janka Wiśniewskiego w Gdyni,

    Owszem.

    > później opowiastka,
    > że takie zachowanie kierowców to codzienność na trójmiejskiej obwodnicy

    A tam jest niby inaczej? Uzupełnienie tematu.

    > - czyli zupełnie inna droga.

    Bez znaczenia.

    > Na koniec przykład o dachującym CC i zdjęcie z zupełnie
    > innego zdarzenia.

    A jakie ma znaczenie (w kontekście całego przekazu), że na
    zdjęciu nie jest CC, tylko coś innego? (możliwe, że z obwodnicy).

    > Bez ładu i składu - byle dużo i krwawo.

    Z ładem i składem oraz bezkrwawo.

  • 7. Data: 2010-09-17 22:37:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Sep 2010 22:01:11 +0200, z wrote:
> [...]
    >Uważajcie "prawi obywatele" musicie mieć cyfrówkę to nie będzie mandatu.
    >Ja pier... jakie to prawo głupie jest. Jak można mieć dla czegoś takiego

    Spoko spoko - wystarczy miec komorke z zestawem nausznym lub
    glosnomowiacym :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-09-18 09:33:33
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F. pisze:

    > Spoko spoko - wystarczy miec komorke z zestawem nausznym lub
    > glosnomowiacym :-)

    Zaraz zaraz!

    art. 45 ust. 2 pkt 1 PORD

    Kierującemu pojazdem zabrania się:

    korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki
    lub mikrofonu w ręku;

    Więc doczepienie zestawu nausznego nie pomoże. No chyba, że korzystanie
    z telefonu oznacza wyłącznie rozmowę przez niego lub pisanie sms.
    Może korzystanie z aparatu w telefonie nie podchodzi pod ten paragraf.

    Seco

    Seco

  • 9. Data: 2010-09-18 10:04:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Sep 2010 09:33:33 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
> [...]
    >Więc doczepienie zestawu nausznego nie pomoże. No chyba, że korzystanie
    >z telefonu oznacza wyłącznie rozmowę przez niego lub pisanie sms.

    Nie - tego ustawodawca nie napisal. Ale sluchawke z mikrofonem to ja
    mam zamocowana na uchu Wysoki Sadzie, i nie musze trzymac w reku :-P

    J.

  • 10. Data: 2010-09-18 11:07:43
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 17 Wrz, 22:01, z <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Uważajcie "prawi obywatele" musicie mieć cyfrówkę to nie będzie mandatu.
    >
    > Ja pier... jakie to prawo głupie jest. Jak można mieć dla czegoś takiego

    Zadziwiająco łatwo wyciągnąłeś głupie wnioski.
    Byłem sam świadkiem takich zachowań. Spóźniłem się do pracy bo komuś
    chciało się pooglądać wypadek. Korek był kilku kilometrowy, a
    normalnie nigdy w tym miejscu się nie zdarzają.

    Pzdr.