  • 1. Data: 2010-09-17 20:16:36
    Temat: Parkowanie przyczepy na ulicy.
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Wkurza mnie pewna przyczepa kempingowa a w sumie jej
    wlasciciel-wlascicielka.
    Stoi ona na normalnej uliczce jakies 11,5 miesiaca w roku. Pozostaly czas
    chyba spedza na urlopie :)
    Stoi normalnie bez kol itp.
    Caly rok blokuje przejazd. Ulica normalnej szerokosci, wiec aby przejechac
    trzeba czekac az przejedzie ktos z naprzeciwka.
    Nie ma zakazu zatrzymwania itp. A stoi oczywiscie przy domku jednorodzinnym,
    ktory ma teren, garaz, podjazd ...
    Codziennie jezdze tam killka razy - wkurza mnie to juz na maksa.
    Czy mozna jakos pogonic goscia aby jej tam nie parkowal ?

    Fantom

  • 2. Data: 2010-09-17 20:57:01
    Temat: Re: Parkowanie przyczepy na ulicy.
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-09-17 20:16, Fantom pisze:
> [...]
    > Codziennie jezdze tam killka razy - wkurza mnie to juz na maksa.
    > Czy mozna jakos pogonic goscia aby jej tam nie parkowal ?

    Ludzki sposób - karteczka w widocznym miejscu z wyjaśnieniem problemu.
    Mniej ludzki a bardziej bezpośredni - spuszczone powietrze z opon.

  • 3. Data: 2010-09-17 21:13:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ludzki sposób - karteczka w widocznym miejscu z wyjaśnieniem problemu.
    > Mniej ludzki a bardziej bezpośredni - spuszczone powietrze z opon.

    Ale napisal, ze nie ma kol...

    W przypadku mniej ludzkiego mozna pokusic sie o ognisko :P
    Kempingi szybko sie pala a na to AC nie mozna wykupic, wiec tak szybko nowej
    sobie nie kupi ;)

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-09-17 21:20:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-17 20:57, btn pisze:
    > W dniu 2010-09-17 20:16, Fantom pisze:
    (...)
> [...]
    ^^^^^^^
    (...)
    > Mniej ludzki a bardziej bezpośredni - spuszczone powietrze
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > z opon.
    ^^^^^^

    Wychodzi na to, że ten 'mniej ludzki' sposób będzie wymagał
    działań uzupełniających...

    :)

  • 5. Data: 2010-09-17 21:38:33
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 20:57:01 +0200, btn napisał(a):

    > Ludzki sposób - karteczka w widocznym miejscu z wyjaśnieniem problemu.
    I co myślisz, że właściciel powinien zrobić z prawidłowo zaparkowaną
    przyczepą?

    > Mniej ludzki a bardziej bezpośredni - spuszczone powietrze z opon.
    Z przyczepy bez kół?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 6. Data: 2010-09-17 21:39:37
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 20:16:36 +0200, Fantom napisał(a):

> [...]
    > Codziennie jezdze tam killka razy - wkurza mnie to juz na maksa.
    > Czy mozna jakos pogonic goscia aby jej tam nie parkowal ?

    Publiczna ulica, brak zakazu - może sobie stać.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 7. Data: 2010-09-17 21:40:52
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

> [...]
    > wlasciciel-wlascicielka.
    > Stoi ona na normalnej uliczce jakies 11,5 miesiaca w roku. Pozostaly

    A czy jak pojazd stoi bez kół to jeszcze podchodzi pod parkowanie czy
    może już pod blokowanie jezdni? Może jakieś paragrafy się znajdą?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 8. Data: 2010-09-17 21:49:22
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma zakazu zatrzymwania itp.

    Popros ladnie o niestawianie a jak nie pomoze to idz do wladzi i zalatw
    zakaz zatrzymywania i postoju moga pomoc podpisy mieszkancow pod petycja.

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-09-17 22:07:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > Codziennie jezdze tam killka razy - wkurza mnie to juz na maksa.
    > Czy mozna jakos pogonic goscia aby jej tam nie parkowal ?

    Jeżeli ulica jest taka że zaparkowany pojazd utrudnia przejazd, to
    powinien tam stać zakaz postoju B-35.
    Więc uderz do zarządcy drogi z tym problemem.

  • 10. Data: 2010-09-17 22:10:07
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 21:49:22 +0200, P_ablo napisał(a):

    > Popros ladnie o niestawianie a jak nie pomoze to idz do wladzi i zalatw
    > zakaz zatrzymywania i postoju moga pomoc podpisy mieszkancow pod petycja.

    Pewnie mieszka dwa domy dalej i w ten sposób, sam strzeliłby sobie w kolano
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek