  • 1. Data: 2002-06-20 12:40:05
    Temat: Jakie doświadczenia z WaveNet?
    Od: "Darek" <m...@p...fm>

    Witam wszystkich.
    WaveNet chce założyć w moim bloku dostęp do internetu przez Radiolinię.
    Oferują 128kb/s na użytkownika. Czy ktoś zetknął się z tą firmą? Czy są
    solidni? Czy mozna im zaufać?
    Pozdrawiam.
    Darek.

  • 2. Data: 2002-06-20 14:24:40
    Temat: Re: Jakie doświadczenia z WaveNet?
    Od: d...@w...sobie.to

    Darek <m...@p...fm> wrote:
    > Witam wszystkich.
    > WaveNet chce założyć w moim bloku dostęp do internetu przez Radiolinię.
    > Oferują 128kb/s na użytkownika. Czy ktoś zetknął się z tą firmą? Czy są
    > solidni? Czy mozna im zaufać?

    Spytaj o pozwolenie na nadawanie ;)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    25. Live in the hallway for a month. Afterwards, bring all of your

  • 3. Data: 2002-06-20 19:19:23
    Od: suo <s...@k...pl>

    On Thu, 20 Jun 2002 14:24:40 +0000 (UTC), d...@w...sobie.to
    wrote:
    >Spytaj o pozwolenie na nadawanie ;)

    Atcom przypadkiem też nie robi wifi? ;)

    --
    suo

  • 4. Data: 2002-06-20 19:19:41
    Od: Dariusz Kajka <d...@s...poczta.onet.pl>

    Dnia 20 cze 2002 "Darek" <m...@p...fm> wystukal(a) w

    > Witam wszystkich.
    > WaveNet chce zalozyc w moim bloku dostep do internetu przez
    > Radiolinie. Oferują 128kb/s na uzytkownika. Czy ktoś zetknąl sie z
    > tą firmą? Czy są solidni? Czy mozna im zaufac?
    > Pozdrawiam.
    > Darek.
    A gdzie mieszkasz? Moj kolega ma takie lacze i czasami narzeka na pingi
    rzedu 450ms do routera brzegowego, ale czasami chodzi dobrze,
    efektywnie do 20 kilo.

    --
    Dariusz Kajka
    mailto:d...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-06-21 11:09:05
    Temat: Re: Jakie do?wiadczenia z WaveNet?
    Od: d...@w...sobie.to

    suo <s...@k...pl> wrote:

    > Atcom przypadkiem też nie robi wifi? ;)

    Nie robi - ani przypadkiem, ani celowo.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    49. Sit in front of a chess board for hours, saying nothing, doing

  • 6. Data: 2002-06-24 18:09:54
    Od: "Marcin Żyła" <m...@m...com>

    Użytkownik <d...@w...sobie.to> napisał w wiadomości

    > Nie robi - ani przypadkiem, ani celowo.
    >
    > D.
    Zadzwońcie prosze do Atcomu, poproście Panią Monikę Sabat i cóż się
    dowiecie....
    (łącza od 128 do 1mega, radiowe jak najbardziej).

    D Margas na priv przekonuje, że nie ma takich łącz:

    (cytat z korespondencji: (>ja, bez wcięcia Margas)
    > (A co techniki transmisji, to już nie jestem w stanie nic powiedzieć, bo
    cyt

    > "będzie miał Pan zakoczenie takie jak od sieci, reszta jest tajemnicą

    > handlową". Łącze 256.

    Prosze mi pokazac takie dzialajace lacze, a przyznam Panu racje. Tylko ze

    nie ma takich lacz.

    Pozdrawiam Marcin Żyła