  • 1. Data: 2002-06-19 14:38:30
    Temat: cena sdi
    Od: tomjey <g...@s...pl>

    witam
    wiele sie mówi że od lipca spadnie cena neo512,
    a czy nie wie ktoś co będzie dalej z cena sdi?
    troche to dużo 140zł za 115k, jaśli neo będzie kosztować coś koło
    190zł za 512k.

    Tomjey
    t...@w...pl
    http://www.piastol.silesianet.pl
    #gg:1398268

  • 2. Data: 2002-06-19 21:29:29
    Temat: Re: cena sdi
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > a czy nie wie ktoś co będzie dalej z cena sdi?
    > troche to dużo 140zł za 115k, jaśli neo będzie kosztować coś koło
    Obawiam się, że spryciarze użyją argumentu ekonomicznego, by przekonać
    użytkowników do migracji z SDI do Neostrady. Dopłacasz 60 zł i masz 4 razy
    większy transfer.

    Zauważ, że tepsiarze zapowiadają, że ludzie będą masowo odchodzić od SDI i
    przechodzić na Neostradę. A liczba instalacji SDI będzie spadać.

  • 3. Data: 2002-06-20 12:03:16
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Wed, 19 Jun 2002 14:38:30 +0000 (UTC), tomjey <g...@s...pl>
    wrote:

> [...]
    >a czy nie wie ktoś co będzie dalej z cena sdi?
    >troche to dużo 140zł za 115k, jaśli neo będzie kosztować coś koło

    Ale to 140zl za 115kbps symetrycznie w obie stroni i stale IP... Dla
    niektorych stale IP jest istotniejsze od przepustowosci!

    --
    Darek

  • 4. Data: 2002-06-20 12:03:59
    Od: "Jarp90" <j...@p...onet.pl>

    Hi !
    Użytkownik "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zauważ, że tepsiarze zapowiadają, że ludzie będą masowo odchodzić od SDI i
    > przechodzić na Neostradę. A liczba instalacji SDI będzie spadać.

    Jest jedno ale:
    "Informujemy, że z przyczyn technicznych usługa Neostrada i Neostrada Plus
    może być
    niedostępna w niektórych lokalizacjach.".

    Ciekawy jaki jest zasieg Neo, bo na Slasku to chyba jedynie w Katowicach
    jest dostepna....

    jarp90

  • 5. Data: 2002-06-20 12:04:07
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    tomjey <g...@s...pl> wrote:
    : wiele sie mówi że od lipca spadnie cena neo512,
    : a czy nie wie ktoś co będzie dalej z cena sdi?
    : troche to dużo 140zł za 115k, jaśli neo będzie kosztować coś koło
    : 190zł za 512k.

    DSL 512 (ze stałym IP) to już 299 zł + VAT. Gdyby taka właśnie usługa
    kosztowała 190 i proponowali zamiast SDI, może bym się zastanowił...

    Swoją drogą szkoda, że nie można wybierać niezależnie prędkości i liczby
    adresów IP - mógłbym chcieć na przykład 512k + 5 IP, ale tak się nie da.

    Marek

  • 6. Data: 2002-06-20 12:04:13
    Od: "Woyciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "tomjey" <g...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > a czy nie wie ktoś co będzie dalej z cena sdi?
    > troche to dużo 140zł za 115k, jaśli neo będzie kosztować coś koło
    z tego co wiem, SDI jeszcze sie Telekomunikacji nie zwrocilo, wiec po co
    mieliby obnizac ceny. z drugiej strony jednak, przeciez ta firma bedzie
    robila wszystko (nawet na stratach) zeby tylko nikt inny nie sprzedawal
    dostepu do Internetu...

    pzdr

  • 7. Data: 2002-06-20 12:40:14
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

> [...]
    > niedostępna w niektórych lokalizacjach.".
    >
    > Ciekawy jaki jest zasieg Neo, bo na Slasku to chyba jedynie w Katowicach

    za to w gdansku dzwonili (i to z warszawy) do ludzi i pytali czy chca neo,
    bo byla jakas wiosenna promocja ;)
    wiec troche nie rozumiem tej firmy.. --

    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X
    = = = = = = = = = = = = = =
    [- http://FreeBSD.afraid.org -]
    [- xuserx (at) IRC4ever.net -]

  • 8. Data: 2002-06-20 14:36:30
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Woyciech Wielogorski <r...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > mieliby obnizac ceny. z drugiej strony jednak, przeciez ta firma bedzie
    > robila wszystko (nawet na stratach) zeby tylko nikt inny nie sprzedawal

    Nie wierzę. Jakoś nie widzę, żeby im na tym zależało. Jak do tej pory, w moim
    mieście robią wszystko, żeby nie sprzedać, typowy FUD.

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 9. Data: 2002-06-20 19:19:29
    Od: Marcin Król <h...@n...spam.pac.pl>

    >Swoją drogą szkoda, że nie można wybierać niezależnie prędkości i liczby
    >adresów IP - mógłbym chcieć na przykład 512k + 5 IP, ale tak się nie da.

    Szkoda, ze uzytkownik (przyszly) nie moze ustalac jakie chce
    parametry, a tepsa podawalaby cene za wybrana konfiguracje.

    M.

  • 10. Data: 2002-06-20 19:19:34
    Od: Marcin Król <h...@n...spam.pac.pl>

    >Zauważ, że tepsiarze zapowiadają, że ludzie będą masowo odchodzić od SDI i
    >przechodzić na Neostradę. A liczba instalacji SDI będzie spadać.

    Jakis tydzien, dwa temu z nudow przegladalem strone tpsa i na jednej z
    podstron bylo info ze neostrada bedzie dostepne tylko w duzych
    miastach, natomiast sdi dotrze do jeszcze mniejszych niz jest obecnie.
    Krotko mowiac tepsa chce przeniesc czesc sdi'kow z miast pod strzechy
    :-)

    M.