  • 1. Data: 2002-06-18 19:43:57
    Temat: ryczalt internetowy w Netii dla klientow TPSA
    Od: "Zinman" <z...@p...onet.pl>

    Ciekawostka... Netia uruchomila ryczalt na callbacku , 50 godz za 70 zl ,
    100 h za 100 zl i internet noca (od polnocy do 6 rano bez oplat za
    polaczenia, oczywiscie nic za darmo - trzeba za te przyjemnosc zaplacic 54
    zl/mies ale to i tak niezle)

    Zamowilem 50h i dziala :-))))))))
    musze przyznac, ze to mile , no i mozna zamowic online - wlaczyli na drugi
    dzien i jeszcze wyslali mailem potwierdzenie
    zastanawia sie nad taka kombinacja: 30h z Tepsy i ryczalt nocny z netii albo
    moze zmienie na 100 godz z Netii
    zobaczymy

    Ciekawe co na to Tepsa????!!!

    pozdr
    Zinman

  • 2. Data: 2002-06-18 22:17:27
    Temat: Re: ryczalt internetowy w Netii dla klientow TPSA
    Od: "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > 100 h za 100 zl i internet noca (od polnocy do 6 rano bez oplat za
    > polaczenia, oczywiscie nic za darmo - trzeba za te przyjemnosc zaplacic
    [...]
    > Ciekawe co na to Tepsa????!!!
    Nic. Mają dobrą umowę międzyoperatorską, więc i tak rąbią od Netii kasę. A
    dodatkowo sieć mają obciążoną tylko do najbliższego punktu styku, a potem
    to już problem Netii. Tepsiarze nie daliby się aż tak zrobić w bambuko.

  • 3. Data: 2002-06-19 11:35:17
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Marcin Bójko" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodatkowo sieć mają obciążoną tylko do najbliższego punktu styku, a potem
    > to już problem Netii. Tepsiarze nie daliby się aż tak zrobić w bambuko.

    Raczej odwrotnie. Netia postawila jedna pule modemow przy swoim
    punkcie styku z TPSA i sie cieszy.
    TPSA rozprowadza ruch po swojej sieci znacznie dalej
    niz w przypadku polaczen modemowych na 0-202122
    bo ma znacznie wiecej NASow po swoich centralach
    niz punktow styku z Netia.

    P/

  • 4. Data: 2002-06-19 11:35:29
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Tue, 18 Jun 2002 22:17:27 +0000 (UTC), "Marcin Bójko"
    <b...@p...gazeta.pl> wrote:

    >54
    >[...]
    >Nic. Maj? dobr? umow? mi?dzyoperatorsk?, wi?c i tak r?bi? od Netii kas?. A
    >dodatkowo sie? maj? obci??on? tylko do najbli?szego punktu styku, a potem
    >to ju? problem Netii. Tepsiarze nie daliby si? a? tak zrobi? w bambuko.

    bueeeetam od razy problem Netii, kawaleczek od punktu styku do
    centrali, dalej poprzez PRI i w siec pakietową

    --
    futszaK
    Uśmiechnij się, jutro będzie Lepper

  • 5. Data: 2002-06-19 20:31:29
    Od: "przygod" <p...@w...pl>

> [...]
    > dzien i jeszcze wyslali mailem potwierdzenie
    > zastanawia sie nad taka kombinacja: 30h z Tepsy i ryczalt nocny z netii

    trzeba pamietac że należy doliczyć koszty połaczenia z tpsa do neti w celu
    zrealizowania callbacku. Jak ktoś korzysta czesto ale na krótko to nijak to
    się opłaca...ale zawsze jakaś alternatywa:))
    pozdro
    przygod

  • 6. Data: 2002-06-20 19:20:16
    Od: "Paweł" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Marcin Bójko <b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > dodatkowo sieć mają obciążoną tylko do najbliższego punktu styku, a potem
    > to już problem Netii. Tepsiarze nie daliby się aż tak zrobić w bambuko.

    Czy ktokolwiek ma dobrą umowę międzyoperatorską z TPSA ? Pewnie NOM ;-)
    Netia chyba próbuje podebrać tepsie dobrych klientów i na nich zarobić.
    Ale jeśli usługa okaże się dobra to ....

  • 7. Data: 2002-06-21 00:16:13
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Thu, 20 Jun 2002 19:20:16 +0000 (UTC), "Paweł"
    <s...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

    >Czy ktokolwiek ma dobrą umowę międzyoperatorską z TPSA ? Pewnie NOM ;-)
    >Netia chyba próbuje podebrać tepsie dobrych klientów i na nich zarobić.
    >Ale jeśli usługa okaże się dobra to ....

    ...TPSA zacznie blokowac na puntkach styku zamiast oferowac cos
    analogicznego...

  • 8. Data: 2002-06-21 21:20:09
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@W...sitefinder.pl> napisał:

    > ...TPSA zacznie blokowac na puntkach styku zamiast oferowac cos
    > analogicznego...

    A jakim prawem? Chyba ustawa jej na to niezbyt pozwala.
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 9. Data: 2002-06-26 07:53:12
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002 21:20:09 +0000 (UTC), "Olek"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >A jakim prawem? Chyba ustawa jej na to niezbyt pozwala.

    ustawa ustawa a zycie zyciem

    TPSA moze blokowac ze skutkiem natychmiastowym, a ci ktorym blokuja
    moga sie ubiegac o odblokowanie na drodze skarg co zajmie jakis czas,
    a tyle co tepsa przez to zarobi to starczy jej na doooobrych prawnikow
    i jeszcze zostanie,...

  • 10. Data: 2002-06-26 07:54:16
    Od: "Zinman" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jakim prawem? Chyba ustawa jej na to niezbyt pozwala.
> [...]

    Ponoć już to robią. Netia podała że nie uruchomili ryczałtu na call-backu w
    Krakowie z powodu blokowania rozbudowy punktów styku przez TPSA.

    Pozdr.

    Zinman