  • 1. Data: 2016-04-25 21:54:53
    Temat: Jakie enduro na początek?
    Od: kingolus <karolpastwa2@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, jestem tu nowy. Przeczytałem mnóstwo wątków, jednak ja potrzebuje
    konkretnych informacji pod siebie. Jak w temacie, poszukuje używanego
    enduro. Mam 16 lat i 178 cm wzrostu. 3 razy przejechałem się na kolegi dr
    125, tak to prawie codziennie jeżdżę na nim jako plecak (kolega lubi mnie
    podwozić do domu :D), więc wsiadając na tego typu motocykl bd wiedział
    mniej więcej co i jak. Nie mam i nie miałem nigdy żadnego moto, skutera,
    quada itp, to będzie mój pierwszy.Od urodzenia jestem na wsi, czyli
    wiadomo dziurawe drogi, czasem się trafią kałuże, na niektórych odcinkach
    są piaski, jeździłbym też po bezdrożach, łąkach. Mam blisko do żwirowni,
    więc jakbym się już wprawił to bym tam wpadał od czasu do czasu. Modle
    jakie mnie interesują to:
    - kawasaki klx 250,
    - honda crf 250x,
    - ktm exc 250f,
    - yamaha ttr 250.
    Tylko teraz czy ja dam sobie z nimi radę na początek? Czy może lepiej 125
    4t np xr 125? Podawajcie również inne modele najlepiej 4t. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2016-05-02 17:51:14
    Temat: Re: Jakie enduro na początek?
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    Myślę,że jak na początek to lepiej 125 kup sobie,bo 250 jest ciężka i na
    początku jej nie opanujesz.Jeszcze kwestia,ile masz pieniędzy?

  • 3. Data: 2016-05-02 19:31:56
    Od: kingolus <karolpastwa2@_NOSPAM_gmail.com>

    Cóż to jest raczej już nie aktualne bo stanęło na quadzie 250 ;)

  • 4. Data: 2016-05-02 20:10:52
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    Realy? Dobra pozdro

  • 5. Data: 2016-05-03 12:27:13