  • 1. Data: 2016-04-21 21:45:17
    Temat: >>>>> paliwo nie dochodzi do cylindra
    Od: FaSpider <joker738@_NOSPAM_op.pl>

    Witam a wiec tak gdy chce odpalich moto(2t) z rozrusznika albo z buta nie
    chce odpalic lecz gdy wleje paliwo pod swiece zagada. co moze byc
    przyczyna? i przy okazji LWG

  • 2. Data: 2016-04-21 21:50:38
    Temat: Re: >>>>> paliwo nie dochodzi do cylindra
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 21.04.2016 o 21:45, FaSpider pisze:
    > Witam a wiec tak gdy chce odpalich moto(2t) z rozrusznika albo z buta
    > nie chce odpalic lecz gdy wleje paliwo pod swiece zagada. co moze byc
    > przyczyna?

    Paliwo nie dochodzi do cylindra

    > i przy okazji LWG

    kiedyś to sie nazywało LWP ale to dawno temu było, nie mozesz tego pamiętać

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 3. Data: 2016-04-22 22:09:45
    Od: FaSpider <joker738@_NOSPAM_op.pl>

    > Paliwo nie dochodzi do cylindra

    wiem ze nie dochodzi do cylindra, tylko co zrobic zeby dochodzilo paliwo
    (podobno czyszczenie gaznika nie pomaga)

  • 4. Data: 2016-04-22 22:23:50
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 22.04.2016 o 22:09, FaSpider pisze:

    > wiem ze nie dochodzi do cylindra, tylko co zrobic zeby dochodzilo paliwo
    > (podobno czyszczenie gaznika nie pomaga)

    mozesz wlać z wiadra. Albo z węza. Albo jak masz takie pojęcie jak
    piszesz to oddaj mechanikowi. To nie wstyd a czasu i kasy zaoszczędzisz

  • 5. Data: 2016-04-23 10:55:12
    Od: FaSpider <joker738@_NOSPAM_op.pl>

    Arni napisal

    nie ma dobrych mechanikow w tych czasach (sa wyjatki) robia byle jak byle
    bylo zeby klient po miesiacu wrocil. dzis bede cos robil (jak naprawie ta
    usterke to dam znac)

  • 6. Data: 2016-04-25 01:08:52
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-04-23 o 10:55, FaSpider pisze:

    > dzis bede cos robil (jak
    > naprawie ta usterke to dam znac)
    Czekamy z utęsknieniem na info.

  • 7. Data: 2016-04-28 16:49:31
    Od: FaSpider <joker738@_NOSPAM_op.pl>

    Problem sam sie rozwiazal, wystarczylo przejechac 70km