  • 1. Data: 2009-07-14 09:38:19
    Temat: Jakie opony na szuter do Deauville NT650V ?
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Nieuchronnie zbliza sie moment, gdy bede musial zmienic kapcie w
    Deauvilce.
    Korzystajac z okazji chcialbym jednoczesnie sprawic by moto bylo nieco
    stabilniejsze
    na szutrach i suchych nawierzchniach nieasfaltowych - czasami zdarza
    mi sie zjechac z asfaltu a wtedy jazda na moich obecnych oponach
    (przod: Pilot Road, tyl: jakies Battlax'y)
    to koszmar i taniec na lodzie.

    Myslalem, zeby na tyl wstawic Michelin Anakee badz Metzeler Tourance,
    niestety na przod z zadnej z nich nie ma rozmiaru na moje moto (120/70
    R17).

    Moze jestescie w stanie podpowiedziec z doswiadczenia jakies opony /
    combo opon,
    ktore w miare trzymaja sie poza asfaltem i bedzie z nich rozmiar?

    Przod: 120/70 R17
    Tyl: 150/70 R17

    Z gory dzieki!

    Lukasz Baranski
    Honda NT650V Deauville, Warszawa

  • 2. Data: 2009-07-16 08:08:00
    Temat: Re: Jakie opony na szuter do Deauville NT650V ?
    Od: "szynszyll" <s...@g...pl>

    yo!

    taki moto i takie zachowanie na 'mietkim' - soft enduro z tego nie zrobisz.
    kup gumy ktore najlepiej sprawowac sie beda na asfalcie - a szutry jakos
    'przemecz'.

    szynszyll
    xtz750

    p.s. a wogole to zmien motocykl na enduro ;)

  • 3. Data: 2009-07-16 08:30:55
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "szynszyll" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > szynszyll
    > xtz750
    >
    > p.s. a wogole to zmien motocykl na enduro ;)

    ale ja subiektywnie stwierdzam po bobrowym ze Deauville JEST enduro ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 4. Data: 2009-07-16 09:10:44
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Jul 2009 10:30:55 +0200, "Easy" <e...@m...nospam.org>
    wrote:

    >ale ja subiektywnie stwierdzam po bobrowym ze Deauville JEST enduro ;)

    heheh, bo to kierwnik jest enduro, nie motocykl. ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-07-16 09:13:09
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote in message

    > Użytkownik "szynszyll" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ale ja subiektywnie stwierdzam po bobrowym ze Deauville JEST enduro ;)

    Chlodnica nie sugeruje zmiany opinii?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-07-16 10:14:08
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Elou!
    > "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote in message

    > Chlodnica nie sugeruje zmiany opinii?

    phi, chlodnica poszła na takiej prawie normalnej drodze. kawałek asfaltu
    wyciety i w to miejsce szuterek jakies 100m..
    nie ma nic do rzeczy ;)

  • 7. Data: 2009-07-16 11:01:48
    Od: "szynszyll" <s...@g...pl>

    cyt.

    heheh, bo to kierwnik jest enduro, nie motocykl. ;)

    o to to!

    szynszyll
    xtz750

  • 8. Data: 2009-07-16 16:12:49
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 16 Lip, 10:08, "szynszyll" <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > 'przemecz'.

    > p.s. a wogole to zmien motocykl na enduro ;)

    Cholera i znowu trzeba zbierac na motor... tym razem na Afryke :D

    A co do opon to moze chociaz jakies szosowki z glebszym bieznikiem?
    (np Metzeler Lasertec, http://www.bikebandit.com/assets/product_images/08Me
    tzelerLasertecLG.gif
    )

  • 9. Data: 2009-07-16 18:30:09
    Od: n...@s...com

    On Thu, 16 Jul 2009 09:12:49 -0700 (PDT), Lukasz Baranski
    <g...@o...pl> wrote:

    >Cholera i znowu trzeba zbierac na motor... tym razem na Afryke :D

    ej, ale po co ?
    Jesli to maja byc szutry to jest bardziej kwestia Twojej psychiki niz
    koniecznosci zamiany sprzeta czy opon. Na pilot road calkiem fajnie
    sie jezdzilo po szuterkach.
    Zakladam ze latasz glownie po czarnym, a na szutrowe drogi zjezdzasz
    czasami.

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-07-20 15:08:10
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 14 Lip, 11:38, Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > combo opon,
    > ktore w miare trzymaja sie poza asfaltem i bedzie z nich rozmiar?

    Powital,

    Pirelli Scorpion Sync.

    Koles piszacy na advirder.com - chitownrider, zalozyl takie oponki na
    R1200R. Poszukaj jego postow na advrider, zobaczysz co czlowiek
    wyprawial na tym - to legka masakra jest.

    Pozdrav,
    Gonzik.
    R1100R.