  • 1. Data: 2003-03-28 12:42:23
    Temat: Jakie sa realne transfery w tele2 ?
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Jakie sa realne transfery w tele2 przy abonamencie 249zł za 512kb/s?

  • 2. Data: 2003-03-28 19:41:23
    Temat: Re: Jakie sa realne transfery w tele2 ?
    Od: "k0SSak" <6...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie sa realne transfery w tele2 przy abonamencie 249zł za 512kb/s?

    eeeeee, 128kbit/s :)))

  • 3. Data: 2003-03-29 08:02:50
    Od: "Marcin Bójko" <b...@g...pl>

    > eeeeee, 128kbit/s :)))
    Przy dużym szczęściu. Ja miałem 128 w dobre dni. W normalne było 50-60
    kbit/s (bitów, nie bajtów). Uplink na InternetDSL wyciągał więcej, nie
    mówiąc o downlinku. Z dziką przyjemnością rozwiązałem umowę z jełopami.

  • 4. Data: 2003-03-29 20:48:41
    Od: "k0SSak" <6...@i...pl>

    > Przy dużym szczęściu. Ja miałem 128 w dobre dni. W normalne było 50-60
    > kbit/s (bitów, nie bajtów). Uplink na InternetDSL wyciągał więcej, nie
    > mówiąc o downlinku. Z dziką przyjemnością rozwiązałem umowę z jełopami.

    Nie no bo to łącze za 250 zl to jest kaszana niesamowita. AIR2NET z CIRem
    jest w porzadku bo niekiedy nawet jest wiecej niz CIR. Mam to w bloku i
    dziala OK.

  • 5. Data: 2003-04-03 06:27:12
    Od: "Marcin Bójko" <b...@g...pl>

    > Nie no bo to łącze za 250 zl to jest kaszana niesamowita. AIR2NET z CIRem
    > jest w porzadku bo niekiedy nawet jest wiecej niz CIR. Mam to w bloku i
    > dziala OK.

    No po prostu super! Niekiedy nawet więcej niż CIR. Dam ci radę - zmień sobie
    łącze na tepsę, jeśli możesz, to zobaczysz co znaczy stałe łącze do
    internetu. W tepsie CIR=0 i jeszcze nie miałem dnia kiedy prędkość byłą
    poniżej 400 kbit/s. U tych fajansiarzy miewałem ping do ich DNS na poziomie
    4 tys. ms (4 sekundy). Największy obciach to to, że strona www.Tele2.pl
    ładowała mi się szybciej przez InternetDSL od TP SA niż przez "512" od
    Tele2.
    A poza tym, jak szanowna firma dowie się, ze rozdzielasz łącze w bloku to ci
    postawią warunek - albo każdy user płaci według ich stawek, albo zwijają
    radio. Ja tak miałem. Zaproponowali 120 miesięcznie (my płaciliśmy 80), albo
    do widzenia.
    Zdradzę ci pewien sekret - prędkość powyżej CIR to żaden luksus - to się
    naprawdę często zdarza u normalnych prowiderów.
    I na koniec proste pytanie sprawdzające. Ile razy osiągnąłeś w tym miesiącu
    MIR? Albo 90% MIR?

  • 6. Data: 2003-04-04 19:46:13
    Od: "k0SSak" <6...@i...pl>

> [...]
    > naprawdę często zdarza u normalnych prowiderów.
    > I na koniec proste pytanie sprawdzające. Ile razy osiągnąłeś w tym

    Drogi kolego,

    Najwyrazniej niezrozumielismy sie. Ja mowie nie o laczu za 249 zl, tylko o
    tym CIR=MIR 256 kbit/s za 749 zl. Nie musisz mnie przekonywac ze tele2 to
    shit bo jak dzwonie na ich partyline to ledwo co ktory dupe ruszy zeby
    odebrac nie mowiac juz o tym zeby sie szanowna ekipa serwisowa pofatygowala
    przyjechac do bloku. Lacze o ktorym mowie jest dedykowane dla firm i
    zapewniam cie ze tele2 za to nie przysoli kary, bo jak wyzej wspomnialem
    czasami goszcze serwis w bloku i oni sa glupi ale nie na tyle zeby sie nie
    skapnac ze lacze jest dzielone na mieszkancow. Mowie ze predkosci sa ok bo
    na tym drucie siedzi 12 uzytkownikow a transfery dochodza do 30 kb/s (jak
    nikogo nie ma).

    Pozdro!!!
    MK

  • 7. Data: 2003-04-06 18:12:43
    Od: "Marcin Bójko" <b...@g...pl>

> [...]
    > shit bo jak dzwonie na ich partyline to ledwo co ktory dupe ruszy zeby
    > odebrac nie mowiac juz o tym zeby sie szanowna ekipa serwisowa
    Za te pieniądze możesz mieć InternetDSL 1Mbit/s. Uplink taki jak w Tele2,
    downlink 4 razy wyższy... Wątpię, żeby userzy byli zmartwieni. I na dodatek
    5 zewnętrznych IP do wykorzystania.

> [...]
    > czasami goszcze serwis w bloku i oni sa glupi ale nie na tyle zeby sie nie
    > skapnac ze lacze jest dzielone na mieszkancow.
    No więc powtarzam - ja miałem również łącze dla firm i pewnego pieknego dnia
    dostałem list od szefa (poprzedony telefonem od jakiejś niuni z BOK), w
    którym napisał, że łącze jest dzielone wbrew regulaminowi, bo nie mam
    pisemnej zgody na dzielenie tegoż. Więc łamię umowę. Jak łamię umowę to oni
    zwijają radio...
    Oczywiście było to po tym jak wyraziłem swoją opinię o łączu na grupach
    dyskusyjnych. Jakiś matoł z ich wsparcia technicznego stwierdził, że
    dzielenie łącza jest nielegalne i uczepili się jak pijani płotu. Na nic były
    tłumaczenia, że jak zawierałem umowę to powiedziałem to ich handlowcowi, a
    handlowiec powiedział, że nie ma sprawy. Ponieważ nie miałem tego na piśmie
    postanowili zrobić mnie w konia. Twierdzili, że:
    a. facet już u nich nie pracuje,
    b. wprowadził mnie w błąd.
    Jedyny program naprawczy jaki proponowali to zamiana konta dla firm, na
    zbiorową instalację dla użytkowników indywidualnych. Łaskawie zaproponowali,
    że nie wezmą od nas pieniędzy za instalację (czyli za sieć, którą my
    wykonaliśmy).

    Jak chcesz to zeskanuję ci czuły list od ich szefa i wrzucę na priv. Fakt,
    że masz łącze dla firm przed niczym cię nie broni. (Niech zgadnę - nie masz
    pisemnej zgody na sieć osiedlową) Jak któremuś z matołów przyjdzie do głowy,
    że mogą łoić od was 1200 zł miesięcznie netto (12 userów x 100 zł) to staną
    na uszach, żeby was przełączyć. Im się ostatnio nieźle koło dupy pali z
    kasą. Dlatego ze szczerego serca radzę: zacznij się rozglądać za
    alternatywami. Bo założenie innego łącza zajmuje cholernie dużo czasu. Tepsa
    do was nie dochodzi?