  • 1. Data: 2010-09-11 21:40:01
    Temat: Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
    Od: r...@k...pl

    Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
    w dwie strony). Nie mam zamiaru wydać za dużo kasy, czyli autko używane i
    to raczej sporo używane (tak do 3000) Oczywiście zużycie paliwa jest bardzo
    istotne. Będzie jeździł z kolegą, który dołoży się do paliwa. Myślę o
    Matizie lub Cinquecento. A może jakieś inne? Tico nie wchodzi w rachubę. Co
    koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,
    że idealnego w tej cenie nie dostanę.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 2. Data: 2010-09-11 21:51:00
    Temat: Re: Jakie tanie auto z niskim zużyciem paliwa?
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    > Co
    > koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,

    jeśli zależy Ci zeby dożyli pierwszej pracy to przesadź ich na pociąg/pks a
    nie w te metalowe trumny. 50km to nie aż tak dużo, na dobrą sprawe nawet
    rowerem by dojechali.
    Jeśli bardzo to musi być samochód to dołóz drugie tyle i poszukaj corse b
    1,5td, clio 1.4, civic 1.4

    Jacek

  • 3. Data: 2010-09-11 21:51:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    r...@k...pl pisze:
> [...]
    > to raczej sporo używane (tak do 3000) Oczywiście zużycie paliwa jest bardzo
    > istotne. Będzie jeździł z kolegą, który dołoży się do paliwa. Myślę o
    ale chyba na gaz? Bo jak nie to raczej szukaj jakiegoś małego diesla!
    jakiś moze citroen ax, albo peugeot 106.

    ToMasz

    PS kiedyś miałem citroena c15. paskud straszny, ale był tani i palił ok
    5 litrów jakiegokolwiek paliwa. Olej jadalny po frytkach też był dobry.

  • 4. Data: 2010-09-11 21:52:14
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 11 Wrz, 21:40, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,

    punto I jest podobno ocynk. Kupiłem córce w podobnym celu

  • 5. Data: 2010-09-11 22:08:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > Co
    > koledzy proponują? Chodzi mi o trwałość na korozję przede wszystkim. Wiem,

    ja wlasnei kupilem Megane Mk1 ph1 zyli pierwsza meganka.
    silnik 1,6+lpg
    Dałęm 4000 PLN ale mam klime, LPG i elektryczne szyby i centralny zamek.
    Auto pali mi 8,5 litrów gazu co daje ok 17-18zł/100km jesli chodzi o koszty
    paliwa.
    Chwilowo robie sporo kilometrów, bo nie mam jeszcze mieszkania w miejscu
    pracy, wiec dojeżdzam codziennie 100km w jedną strone.
    Zrobilem nią ok 5 tys km w miesiąc ... i jestem zadowolony - zwlaszcza z
    dynamiki, jak na niewielki silnik i niemikroskopijny samochód)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2010-09-11 22:53:40
    Od: r...@k...pl

    Dnia Sat, 11 Sep 2010 21:51:00 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > rowerem by dojechali.
    > Jeśli bardzo to musi być samochód to dołóz drugie tyle i poszukaj corse b

    Wielkiej prędkości w tym autku raczej nie osiągną, bo taki jest stan dróg
    dojazdowych do szkoły, ale przesiadka na pks/pkp/mpk to dla nich 4 godziny
    dojazdu dziennie. O to mi głównie chodzi.

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 7. Data: 2010-09-11 22:59:57
    Od: r...@k...pl

    Dnia Sat, 11 Sep 2010 21:40:01 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Muszę synowi kupić jakieś używane autko do dojazdu na studia (jakieś 50 km
    > w dwie strony).

    Dodatkowe pytanie do tego. Jeżeli chcę, żeby było dwóch współwłaścicieli
    kupionego auta (ja i syn) to muszę to ująć już w umowie kupna-sprzedaży czy
    dopiero przy przerejestrowaniu?

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 8. Data: 2010-09-11 23:20:53
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-09-11 22:59, r...@k...pl pisze:

    > Dodatkowe pytanie do tego. Jeżeli chcę, żeby było dwóch współwłaścicieli
    > kupionego auta (ja i syn) to muszę to ująć już w umowie kupna-sprzedaży czy
    > dopiero przy przerejestrowaniu?

    Jak wygodniej Ci kupić samemu, to przed przerejestrowaniem trzeba będzie
    zrobić umowę darowizny i tyle.

    Mateusz Mirski

  • 9. Data: 2010-09-11 23:32:34
    Od: r...@k...pl

    Dnia Sat, 11 Sep 2010 23:20:53 +0200, Mateusz Mirski napisał(a):

    > Jak wygodniej Ci kupić samemu, to przed przerejestrowaniem trzeba będzie
    > zrobić umowę darowizny i tyle.

    Chłopak pojedzie ze mną i te późniejsze darowizny chyba nie są
    najwygodniejsze. Ale w takim razie inna sprawa. Znalazłem w necie kilka
    rodzajów wzorów umowy kupna-sprzedaży auta. Wszędzie jest NIP. Syn nie ma
    NIP-u bo dopiero skończył szkołę średnią i jeszcze nie pracował. Czy w
    takim razie może być współwłaścicielem?

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 10. Data: 2010-09-11 23:35:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 11 Sep 2010 23:32:34 +0200 osobnik zwany romanza
    wystukał:

> [...]
    > ma NIP-u bo dopiero skończył szkołę średnią i jeszcze nie pracował. Czy
    > w takim razie może być współwłaścicielem?

    tak. NIP nie jest konieczny w przypadku osób fizycznyc (nawet na
    fakturze). jak wiadomo urzędy chcą jk najwiecej danych to możesz wpisać
    pesel ale też nie jest to konieczne.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?