  • 1. Data: 2009-05-17 21:59:43
    Temat: Jakie urządzenie do Automapy?
    Od: Michał Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>

    Cześć

    Czy jest jakieś urządzenie przystosowane do motocykli (czyli m.in. nie
    boi się deszczu), na którym działa Automapa?

    Michał

  • 2. Data: 2009-05-18 06:10:30
    Temat: Re: Jakie urządzenie do Automapy?
    Od: "Greg" <o...@m...com>

    Użytkownik "Michał Kochanowicz" <m...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:1242586934.283762@mamut...
    > Cześć
    >
    > Czy jest jakieś urządzenie przystosowane do motocykli (czyli m.in. nie
    > boi się deszczu), na którym działa Automapa?

    Dlaczego koniecznie automapa ? to nie jedyne oprogramowanie do nawigacji, ja
    używam Garmin 60CSx,
    ale smigam off road i jak dla mnie jest super, pokrycie asfaltów też ma
    bardzo dobre, można używać map
    komercyjnych i darmowych oraz tworzyć własne.

  • 3. Data: 2009-05-18 06:36:57
    Od: m...@v...iem.pw.edu.pl

    On May 18, 8:10 am, "Greg" <o...@m...com> wrote:
    > Dlaczego koniecznie automapa ? to nie jedyne oprogramowanie do nawigacji, ja

    Bo ma najlepsze mapy Polski (jeśli się nie mylę :) ).

    Michał

  • 4. Data: 2009-05-18 06:57:15
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 17 Maj, 23:59, Michał Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>
    wrote:

    > Czy jest jakieś urządzenie przystosowane do motocykli (czyli m.in. nie
    > boi się deszczu), na którym działa Automapa?
    PDA w Otterboxie. Np tak: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album10

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 5. Data: 2009-05-18 07:22:33
    Od: n...@s...com

    On Sun, 17 May 2009 23:36:57 -0700 (PDT), m...@v...iem.pw.edu.pl
    wrote:

    >Bo ma najlepsze mapy Polski (jeśli się nie mylę :) ).

    onroad tak, offroad nie.
    W dodatku AM jest tania, podobnie jak urzadzenia na ktorych pracuje.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-05-18 08:09:43
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Greg pisze:

    > Dlaczego koniecznie automapa ?

    bo nie jest dlań białą plamą: Ukraina, Rumunia, Bułgaria...?

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-05-18 08:23:19
    Od: a...@g...com

    On 18 Maj, 08:57, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > PDA w Otterboxie. Np tak:http://www.doktorski.net/g/drfoto/album10

    O! Widziałem to chyba parę lat temu (?) i ostatnio szukałem tej strony
    ale się nie doszukałem. Wkońcu wiem jak przymocuje u siebie GPS-a :-)

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-05-18 08:29:10
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Michał Kochanowicz wrote:
    > Cześć
    >
    > Czy jest jakieś urządzenie przystosowane do motocykli (czyli m.in. nie
    > boi się deszczu), na którym działa Automapa?

    Becker crocodile, ale nie ma jeszcze mocowania motocyklowego.
    K.

  • 9. Data: 2009-05-18 08:50:49
    Od: m...@v...iem.pw.edu.pl

    On May 18, 8:57 am, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > PDA w Otterboxie. Np tak:http://www.doktorski.net/g/drfoto/album10

    A jak wygląda sprawa z mocowaniem do motocykla? Uchwyt jest w
    zestawie, czy Otterbox ma jakieś uniwersalne złącze a uchwyt trzeba
    dokupić oddzielnie?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 10. Data: 2009-05-18 09:00:11
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 18 Maj, 10:50, m...@v...iem.pw.edu.pl wrote:

    > A jak wygląda sprawa z mocowaniem do motocykla?
    To co widac na zdjeciach to byla rzezba z wykorzystaniem uchwytu
    sciennego do glosnikow. Aktualnie w FJR Otterboxa montuje do
    przerobionej nakretki glowki ramy przy pomocy ramienia i kulki
    Rammounta.

    > Uchwyt jest w
    > zestawie,
    Nie. W zestawie jest tylko Ottorbox.

    > czy Otterbox ma jakieś uniwersalne złącze a uchwyt trzeba
    > dokupić oddzielnie?
    Otterbox ma z tylu wtopione 2 nakretki. Co i jak do tego przykrecisz
    to juz wolna wola...

    pzdr, dr
    FJR/525