  • 1. Data: 2013-12-09 22:09:35
    Temat: Jakim sprzętem zostały zrobione najlepsze zdjęcia 2013 roku
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    http://www.spidersweb.pl/2013/12/najpopularniejszy-s
    przet-foto.html

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-12-09 22:24:28
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 09-12-2013 22:09, Krzysztof 45 pisze:

    > http://www.spidersweb.pl/2013/12/najpopularniejszy-s
    przet-foto.html

    Brawo. Kompletnie bezwartościowy wykres. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2013-12-10 08:22:28
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-09 22:24, Zakonspirowany pisze:

    > Brawo. Kompletnie bezwartościowy wykres. :)

    Dla jednych ma, dla drugich nie ma. Komentarze niektóre też uważam za
    interesujące. Ale to ja :)
    Oczywiście to nie dla strach wyjadaczy ;)

  • 4. Data: 2013-12-10 10:27:49
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 10-12-2013 08:22, Krzysztof 45 pisze:

    > Dla jednych ma, dla drugich nie ma.

    No ale jakie? W adresie linku jest "najpopularniejszy sprzęt foto".
    Próba na 93 zdjęciach? Już w tym miejscu należałoby skończyć lekturę i w
    ogóle o niej nie dyskutować. Lecz jeśli już, to:
    - jak dużo równie świetnych zdjęć zostało wykonanych w mijającym roku?
    Zapewnie i ktoś z tej grupy zrobił takie, które by od tamtych nie
    odstawało. A czy Canonem, czy Nikonem, to zupełnie bez znaczenia, skoro
    w tych zdjęciach jest nawet kadr(?) z GoPro - widać temat był ważniejszy
    od jakości.

    www.tvn24.pl/wiadomosci-krakow,50/slynne-zdjecie-zna
    d-wisly-podbija-japonie,349756.html

    |"Człowiek karmiący łabędzie" po raz kolejny okazał się
    |bezkonkurencyjny. Zdjęcie Marcina Ryczka, które obiegło już cały
    |świat, teraz wygrało prestiżowy konkurs w Japonii. Japończycy
    |zorganizują ponadto fotografowi dwie wystawy.
    |
    |Do konkursu Nikon Photo Contest **zgłoszono ok. 100 tys.** prac z
    |całego świata. Zdjęcie wykonane przez Krakowianina zostało docenione w
    |dwóch kategoriach. Zdobyło nagrodę publiczności, będąc najbardziej
    |popularną spośród wszystkich zgłoszonych fotografii. Drugą nagrodę, w
    |kategorii ,,Pojedyncze zdjęcie", przyznało pracy Ryczka jury.

    Canony najpopularniejsze? No cóż. Jeśli nawet, to spoko, ale iPhony, jak
    widać, również. Szkoda tylko, że absolutnie nic merytorycznego z tego
    nie wynika. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2013-12-11 17:53:35
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-10 10:27, Zakonspirowany pisze:

> [...]
    >
    > Canony najpopularniejsze? No cóż. Jeśli nawet, to spoko, ale iPhony,
    > jak widać, również. Szkoda tylko, że absolutnie nic merytorycznego z

    To jest tak proste, a gmatwasz temat :)

    Agencja Reuters opublikowała zestawienie najlepszych zdjęć 2013 roku.
    Zestaw 93 fotografii jest imponujący, zarówno wizualnie, jak i pod
    względem treści. Z walorami artystycznymi, technicznymi i generalnie
    jakościowymi nie ma większego sensu dyskutować. Dlatego postanowiłem
    spojrzeć na najlepsze fotografie z innej perspektywy, mianowicie pod
    względem stricte sprzętowym. Przygotowałem autorskie zestawienie
    aparatów, obiektywów oraz parametrów zdjęć, przy udziale których
    powstały najlepsze zdjęcia tego roku.

    :)