  • 1. Data: 2011-09-20 18:37:41
    Temat: Jakiś plik mi się do telefonu pakuje
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Za każdym razem jak zadzwoni do mnie ktos z nieznanego numeru
    zaczynającego się na 722 i nie odbiorę to po zakończeniu wyskakuje mi
    komunikat: Czy chcesz odebrać plik z Wiaty? To znaczy ten komunikat
    wyskoczył ostatnio. Przedtem były jakieś inne pliki, nie z Wiaty (nie
    wiem co to). Telefon mi się zablokowywuje automatycznie, nie mogę
    wcisnąć ani na Tak, ani na Nie. Muszę wyciągać z trelefonu baterię, żeby
    odblokować, a pokrywka w telefonie jest bardzo delikatna i trzeba się
    namęczyć, żeby zamykając nie uszkodzić jej.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 2. Data: 2011-09-20 21:08:15
    Temat: Re: Jakiś plik mi się do telefonu pakuje
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.09.2011 20:37, Animka pisze:
    > Za każdym razem jak zadzwoni do mnie ktos z nieznanego numeru
    > zaczynającego się na 722 i nie odbiorę
    odbierz! Stanie Ci sie coś?
> [...]
    > odblokować, a pokrywka w telefonie jest bardzo delikatna i trzeba się
    > namęczyć, żeby zamykając nie uszkodzić jej.

    Wyżaliłaś się, pokazałaś skrajną niezaradność/lenistwo, co jeszcze
    możemy dla Ciebie zrobić.

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-09-21 01:14:40
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-20 23:08, ToMasz pisze:
    > odbierz! Stanie Ci sie coś?
    >>
    > Wyżaliłaś się, pokazałaś skrajną niezaradność/lenistwo, co jeszcze
    > możemy dla Ciebie zrobić.

    Co wy obojnaku możecie zrobić to mnie to nie interesuje. Nie do was
    obojnaku było o tym problemie. PLONK.

  • 4. Data: 2011-09-21 12:07:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 20.09.2011 20:37, Animka wrote:
> [...]
    > odblokować, a pokrywka w telefonie jest bardzo delikatna i trzeba się
    > namęczyć, żeby zamykając nie uszkodzić jej.

    hehe proza Animki zawsze potrafi mnie rozbawić.... :)
    Marx

  • 5. Data: 2011-09-21 12:57:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-21 14:07, Marx pisze:

    > hehe proza Animki zawsze potrafi mnie rozbawić.... :)

    Ok, Tobie chyba nigdy jakiś niechciany plik się nie ładował do telefonu
    i nie blokował go. Myślałam, że ktoś wie skąd toto przychodzi.

  • 6. Data: 2011-09-21 18:47:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
> [...]
    > na Tak, ani na Nie. Muszę wyciągać z trelefonu baterię, żeby odblokować, a
    > pokrywka w telefonie jest bardzo delikatna i trzeba się namęczyć, żeby

    A jaki masz telefon?

> [...]
    > zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    > kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".

    Po co te śmieci dopisujesz do swoich wypowiedzi?