  • 1. Data: 2009-01-06 12:17:16
    Temat: Jako że raz można ... Kawa ER5
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Witam,

    niezainteresowanych przepraszam za spam ...

    a pozostałym chciałbym polecić Kawę ER5 z 2001. Moto należy do mojego
    brata i mogę potwierdzić że użytkowany sporadycznie (podobno brak
    owiewki mu dokuczał). Szczegóły w aukcji. Dodatkowo nadmienię że przed
    sezonem 2008 moto przeszło przegląd i PEŁNY serwis u Michała Demczuka
    (www.demczuk.pl) zatem u niego można się dopytywać o konkrety ...
    tylko nie masowo bo się Michał zdenerwuje.

    Moto było kupione takie jakie jest i nie miało żadnych gleb w rękach
    brata.

    Z dodatków jest akcesoryjny błotnik na tylne koło.

    Moto trzymane w cieplutkim garażu.

    Pozdrawiam i link:
    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1112874

    Lepsze foto na maila.

    Ekim
    Mały Zephyr '91
    Wawa

  • 2. Data: 2009-01-06 12:24:27
    Temat: Re: Jako że raz można ... Kawa ER5
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Przepraszam za potrójną kopię ... gugiel tak zadziałał.

    Pozdrawiam,

    Ekim
    Mały Zephyr '91
    Wawa

  • 3. Data: 2009-01-06 13:58:55
    Od: "Rafael" <r...@N...gazeta.pl>

    Ekim <e...@g...com> napisał(a):

    > a pozosta=B3ym chcia=B3bym poleci=E6 Kaw=EA ER5 z 2001.

    12 tys. km od 2002?
    ale tak naprawdę, Naprawdę? :)

    Pozdro
    Rafał
    Bandit650 K7, nawinięte 15kkm :)

  • 4. Data: 2009-01-06 14:04:58
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 6 Sty, 14:58, "Rafael" <r...@N...gazeta.pl> wrote:
    > 12 tys. km od 2002?
    > ale tak naprawdę, Naprawdę? :)

    Mam gdzieś w domu zdjęcia z oglądania moto przy zakupie, może się na
    nich uwiecznił przebieg ówczesny.
    Ale to dopiero wieczorem. Co do przebiegu w Anglii to nie mam tego jak
    potwierdzić.

    Pozdrawiam,

    Ekim
    Mały Zephyr '91
    Wawa

  • 5. Data: 2009-01-12 11:55:21
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 6 Sty, 15:04, Ekim <e...@g...com> wrote:
    > Mam gdzieś w domu zdjęcia z oglądania moto przy zakupie, może się na
    > nich uwiecznił przebieg ówczesny.
    > Ale to dopiero wieczorem. Co do przebiegu w Anglii to nie mam tego jak
    > potwierdzić.

    Może z poślizgiem (czasowym), ale są.

    http://picasaweb.google.pl/ekimluczak/200705MajowyDU
    giWeekendKawasaki#