  • 1. Data: 2009-01-06 11:52:58
    Temat: KTM Gs 300. Wrażenia, opinie, porady - potrzebne!
    Od: a...@g...com

    Witam.
    Ładny, nie drogi, odrobinę mocy też posiada. Może by się skusić na
    początek przygody z terenem na cosik takiego.
    Mam nawet upatrzony jeden egzemplarz.

    http://otomoto.pl/ktm-gs-300-M1014053.html

    Nie wiem tylko czy dwusuw to dobry pomysł.
    Proszę o radę.

    Pozdrawiam
    Nakiel

  • 2. Data: 2009-01-06 14:55:50
    Temat: Re: KTM Gs 300. Wrażenia, opinie, porady - potrzebne!
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >Ładny,

    a to ma znaczenie?:)

    >nie drogi,

    a to bardzo subiektywne odczucie

    >odrobinę mocy też posiada.

    ale tylko odrobinke:) te co mają ciutke więcej to 380exc

    > Może by się skusić na
    początek przygody z terenem na cosik takiego.

    to będzie jak całowanie w dupe lwa, przyjemności żadnej a ryzyko zajebiste

    >Mam nawet upatrzony jeden egzemplarz.

    trudno

    > Nie wiem tylko czy dwusuw to dobry pomysł.

    a dlaczego?

    >Proszę o radę.

    ochłoń

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 3. Data: 2009-01-06 15:15:21
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-06 15:55:50 +0100, "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> said:

    > ale tylko odrobinke:) te co mają ciutke więcej to 380exc

    Ej, a CR500 i KX500 to co? Taka czyseta to zwykła popierdułka...
    ;-)

    > ochłoń

    Albo do kompletu kupić worek gipsu i karton bandaży.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-01-06 15:20:23
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości >>

    > Ej, a CR500 i KX500 to co? Taka czyseta to zwykła popierdułka...

    ale my tu prawimy o endurakach, jak by pytał o crosufke to bym nie omieszkał
    zaproponować dwuciach z garczkiem gdzie obiad dla całej rodziny się gotuje:)

    > Albo do kompletu kupić worek gipsu i karton bandaży.

    Mój kolega ma firme "Eden " załatwie zniżke , a anielski rszak zagrają w
    gratisie:)

    pozdrawiam
    rafał

    450exc

  • 5. Data: 2009-01-06 15:54:01
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Rafał Tomaszewski pisze:

    > Mój kolega ma firme "Eden " załatwie zniżke

    To jakis tor crossowy ?

    Gdzie to ?

    Bo jak po taniosci i niedaleko to bym podjechal.

    KJ
    DT "Śniegołamacz"

  • 6. Data: 2009-01-06 16:07:46
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > To jakis tor crossowy ?

    Tor mam ja, kolega mój ma firme co zapewnia ostatnią droge z toru jak by
    komuś nie zarzarło..

    > Gdzie to ?
    >
    > Bo jak po taniosci i niedaleko to bym podjechal.

    We Pionkach, dla Ciebie za free:) za tor i za anielski orszak

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 7. Data: 2009-01-06 16:08:06
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-06 16:54:01 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > To jakis tor crossowy ?
    >
    > Gdzie to ?
    >
    > Bo jak po taniosci i niedaleko to bym podjechal.

    Słyszałem że towarzystwo tam jakieś takie sztywne...

  • 8. Data: 2009-01-06 16:18:30
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Rafał Tomaszewski pisze:

    > Tor mam ja, kolega mój ma firme co zapewnia ostatnią droge z toru jak by
    > komuś nie zarzarło..

    Takich kolegow to ja tez mam.
    No i zone z licencja na zabijanie.

    > We Pionkach, dla Ciebie za free:) za tor i za anielski orszak

    A to jak juz sniegi zejda.

    KJ

  • 9. Data: 2009-01-06 16:21:00
    Od: a...@g...com

    > to będzie jak całowanie w dupe lwa, przyjemności żadnej a ryzyko zajebiste

    Jako nowicjusz w temacie cross nie pojmuję takowego stwierdzenia,
    proszę jaśniej

    > Mój kolega ma firme "Eden " załatwie zniżke , a anielski rszak zagrają w
    gratisie:)

    I takie życzenia na nowy rok?!
    Ten KTM Gs 300 to chyba jakiś nieokiełznany ogier...?
    Proszę o poważniejsze wątki
    Ale ze zniżką i tym orszakiem, to przekaże żonie co by się do Ciebie
    zgłosiła jakby taka potrzeba nastała.

    Pozdrawiam
    Nakiel

  • 10. Data: 2009-01-06 21:01:02
    Od: "rychoo" <r...@g...pl>

    mialem okazje przejechac sie na GS 360 , ja wtedy od 2 lat jezdzilem KLR 650
    wiec nie bylem swiezakiem z 1 lapanki , na poczatku dziwnie , kurna ale mul
    nie ciagnie ( przyzwyczajenia z duzego 4T , gdzie ciagnie od poczatku na
    malym gazie), odkrecilem wiecej , silniczek wszedl na obroty odpowiednie dla
    2T a mnie wystrzelilo gwaltownie nie kolo, nie wiedzialem ozo hozi , malo na
    plecach nie lezalem. Dlatego koledzy pisza, za to nie sprzet dla
    poczatkujacego , enduro to taka zabawa gdzie latwo sie polamac. Kup sobie np
    XR 250 , Dr 350 , KLX 250 , DT 125 pojezdzij z rok i wtedy szukaj takiego GS -
    a.