  • 1. Data: 2009-01-06 02:07:27
    Temat: [NTG] Uprzejmie donosze
    Od: "rupio" <r...@n...poczta.onet.pl>

    W Poniedzialek o godzinie 21.45 moja rodzina powiększyla sie o kolejnego
    czlonka.
    Przemek wazy 3 600 g mierzy 52 cm i na dzien dobry na tym najlepszym ze
    swiatow dostal note 9.
    Zarowno mama jak i mlody czuja sie dobrze i wlasnie powinni slodko
    drzemac.
    podpisano
    cholernie szczesliwy tata

    --
    Rupio&Paula
    ZR7 & ETZ 250

  • 2. Data: 2009-01-06 06:20:52
    Temat: Re: [NTG] Uprzejmie donosze
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    rupio pisze:
    > W Poniedzialek o godzinie 21.45 moja rodzina powiększyla sie o kolejnego
    > czlonka.

    Gratulacje!!!
    To już chyba trajka nie wystarczy? :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2009-01-06 07:42:59
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    GRATULEJSZYNS !!

    Dobra nota, tak trzymac!

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 4. Data: 2009-01-06 08:17:56
    Temat: Re: Uprzejmie donosze
    Od: jeszua <j...@g...com>

    On 6 Sty, 03:07, "rupio" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    > W Poniedzialek o godzinie 21.45 moja rodzina powiększyla sie o kolejnego
    > czlonka.
    > Przemek

    gratulacje ;)
    BTW lepszego imienia nie miales? ja sie z takim mecze cale zycie i
    ciagle mi sie nie podoba ;>
    --
    jeszua
    ck krakoff

  • 5. Data: 2009-01-06 09:20:00
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    jeszua pisze:

    > gratulacje ;)
    > BTW lepszego imienia nie miales? ja sie z takim mecze cale zycie i
    > ciagle mi sie nie podoba ;>

    To na cześć Wiewióra ;)

    P.S. Takoż gratuuję.
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 6. Data: 2009-01-06 09:50:38
    Od: majek - zagończyk <m...@g...com>

    niech żyją nam!!!
    POZDROWIENIA
    majek

  • 7. Data: 2009-01-06 10:12:36
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Gratulacje i pozdrowionka od Odysów

  • 8. Data: 2009-01-06 10:17:09
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    mamy ostatnio wysyp mini motocyklistów:-)
    Gratulacje!!!

    Monster
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2009-01-07 09:32:45
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    rupio pisze:
    > W Poniedzialek o godzinie 21.45 moja rodzina powiększyla sie o kolejnego
    > czlonka.
    > Przemek wazy 3 600 g mierzy 52 cm i na dzien dobry na tym najlepszym ze
    > swiatow dostal note 9.

    ale ile pali na sto i ile poleci taki członek? ;-)

    p.s. mega gratsy!

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-01-07 11:29:20
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "(pj)" napisał :
    > ale ile pali na sto i ile poleci taki członek? ;-)
    > p.s. mega gratsy!

    Słyszałem z dobrego źródła, że na początek pali niewiele, za to stawia na
    równe nogi co każde 3 motogodziny ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.