  • 1. Data: 2011-08-17 21:48:39
    Temat: Jazda w Albanii
    Od: MM <k...@g...pl>

    Jeżeli ktoś miał okazję jeździć po drogach w Albanii to wie o czym mówię.

    Poza miastem, swój popis dają Włosi, a jazda w mieście to masakra. Jazda
    na czerwonym świetle (żadne tam późno pomarańczowe - jeszcze trąbi jak
    ktoś stoi), skrzyżowanie w kształcie litery T po dwa pasy w każdym
    kierunku bez świateł, mega ruch korka nie ma - bo się wpychają, coś jak
    filmiki z Indii - za to nie ma korka jaki by był u nas.
    Po prostu to co tam się dzieje robi wrażenie i pozostaje w pamięci :)

    To co tam widać na "złomowiskach" to odnoszę wrażenie że to kraj aut
    składaków (połówek, ćwiartek)

    To tyle. Słońce trochę czachę przygrzało.

  • 2. Data: 2011-08-18 08:16:26
    Temat: Re: Jazda w Albanii
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 17 Aug 2011 21:48:39 +0200 osobnik zwany MM wystukał:

    > To tyle. Słońce trochę czachę przygrzało.

    to widać. A teraz poproszę w języku zrozmiałym.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-08-19 13:25:04
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-17 21:48, MM pisze:
> [...]
    > składaków (połówek, ćwiartek)
    >
    > To tyle. Słońce trochę czachę przygrzało.

    Podobne wrażenia z Ukrainy jak do mnie milicja trąbiła bym na czerwonym
    ruszał - oczywiście nie ruszyłem i poczekali ze mną na zmianę
    a drogi to u nas polne są lepsze niż niektóre odcinki "krajowe" np. do
    Lwowa z dorohuska

    gregor

  • 4. Data: 2011-08-19 13:33:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli ktoś miał okazję jeździć po drogach w Albanii to wie o czym mówię.
    >
    > Poza miastem, swój popis dają Włosi,

    Jacy znowu Włosi w Albanii?

  • 5. Data: 2011-08-19 15:34:46
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-08-17 21:48, MM pisze:
    > Jeżeli ktoś miał okazję jeździć po drogach w Albanii to wie o czym mówię.

    Jak z paliwem - ON cena/jakość ?.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 6. Data: 2011-08-19 16:22:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jak z paliwem - ON cena/jakość ?.

    Osobiście nie miałem uwag do tamtejszego paliwa.

  • 7. Data: 2011-08-22 12:42:35
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 19-08-2011 o 13:33:29 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jacy znowu Włosi w Albanii?

    Turyści, pełno tablic "I"

  • 8. Data: 2011-08-22 12:44:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Turyści, pełno tablic "I"

    Na pewno to turyści, a nie albańska mniejszość z Włoch?
    Bo ja takowych głównie widziałem.

  • 9. Data: 2011-08-22 12:46:15
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 22-08-2011 o 12:44:42 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Na pewno to turyści, a nie albańska mniejszość z Włoch?
    > Bo ja takowych głównie widziałem.

    Tego nie potrafię już stwierdzić, może masz rację.

  • 10. Data: 2011-08-22 12:51:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    Na tej samej zasadzie większość aut na niemieckich numerach w Serbii, czy w
    Bułgarii to turasy jadące do/z Turcji.