  • 1. Data: 2010-07-01 09:54:44
    Temat: Jeden talerz, jeden konwerter, jeden kabel - dwa tunery. Da się?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Nie bardzo wiedziałem, gdzie zapytać a pytanie narodziło się nagle.
    Sytuacja jak w temacie. Znalazłem rozgałęźnik Telkom-Telmor RS-400A ale nie
    mogę się dodzwonić do nich, żeby potwierdzić.

    Może ktoś się orientuje ewentualnie jak to zrobić inaczej?

    PC

  • 2. Data: 2010-07-01 10:01:14
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie mogę się dodzwonić do nich, żeby potwierdzić.
    >
    > Może ktoś się orientuje ewentualnie jak to zrobić inaczej?

    Nie da się
    Musi być podwójny konwerter (twin) i 2 kable w takiej opcji
    np.
    http://www.dipol.com.pl/konwerter_satelitarny_twin_i
    nverto_red_extended_0_3db_A98256.htm
    --
    Pozdr
    EM

  • 3. Data: 2010-07-01 10:16:43
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Do czego w takim razie służy to:

    http://www.telmor.pl/pl/offer/488

    PC

  • 4. Data: 2010-07-01 10:21:07
    Od: Grzegorz Wójcik <g...@g...com>

    Przy jednym kablu i rozgałęźniku, konwerter będzie zasilany tylko z
    jednego tunera. Przełączanie polaryzacji odbywa się za pomocą napięcia
    zasilającego. W takim przypadku na drugim tunerze będzie możliwy
    odbiór programów nadawanych na tej samej polaryzacji, co na tunerze
    pierwszym.
    Konieczny jest konwerter podwójny i dwa kable.

    G.W.

  • 5. Data: 2010-07-01 10:32:42
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    Da sie :)

    Sa dwa rozwiazania. Jeden to tunery obslugujace technologie unicable (do max
    4 tunerow). Niestety te tunery sa drogie a urzadzenia sie wieszaja. Drugie i
    znacznie lepsze rozwiazanie z ktorego korzystam od ponad roku i nie sprawia
    zadnych problemow to
    " Multi Band Converter 9640 S" . Oczywiscie na satelicie mysi byc konverter
    twim ale dwa tunery na jednym kablu pracuja bez zajakniecia.

  • 6. Data: 2010-07-01 10:41:09
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > " Multi Band Converter 9640 S" . Oczywiscie na satelicie mysi byc
    > konverter twim ale dwa tunery na jednym kablu pracuja bez zajakniecia.

    Napisz proszę coś więcej.

    PC

  • 7. Data: 2010-07-01 11:14:51
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    http://www.dmtrade.pl/index.php?p363,multi-band-conv
    erter-9640-s

    Uprzedzam nie jestem w zaden sposob powiazany z wyzej wymieniona firma :)
    Opisy znajdziesz na tej stronie oraz szczegulowe informacje jak dziala.

  • 8. Data: 2010-07-01 11:25:23
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i0hpu9$i6d$1@news.task.gda.pl,
    PC <p...@p...onet.pl> nabazgrał:
    > Do czego w takim razie służy to:
    >
    > http://www.telmor.pl/pl/offer/488
    >
    > PC

    Przecie napisane, do instalacji zbiorczych :-)
    Kolega Grzegorz już wyjaśnił co Ci potrzebne.

    --
    Włodek

  • 9. Data: 2010-07-01 11:32:33
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > " Multi Band Converter 9640 S" . Oczywiscie na satelicie mysi byc
    > konverter twim ale dwa tunery na jednym kablu pracuja bez zajakniecia.

    A to sorki, nie jestem na bieżąco :)

    Pozdr
    EM

  • 10. Data: 2010-07-01 11:56:57