  • 1. Data: 2004-06-17 08:42:08
    Temat: Jednak 0% VAT ?
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    Witam

    Ogladajac TVN24 zauwazylem, ze od wczoraj caly czas w serwisach
    powtarzaja o tym, ze poslowie/oslowie maja wykabinowac poprawke do
    ustawy o VAT, gdzie ma znaleźć się 0% VAT na Internet.

    A jednak cos sie ruszylo i tak jak przewidywalem, szybko zwolnienie
    poprawia jak nie na 0% to na 22%.

    --
    VoMi7

  • 2. Data: 2004-06-17 09:52:46
    Temat: Re: Jednak 0% VAT ?
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    VoMi7 wrote:
> [...]
    > ustawy o VAT, gdzie ma znaleźć się 0% VAT na Internet.
    >
    > A jednak cos sie ruszylo i tak jak przewidywalem, szybko zwolnienie

    no i miejmy nadzieje ... przy czym padaly moze jakies konkrety ?
    bo jak by nie bylo sezon ogorkowy .. a potem odpoczynek po urlopie .... i
    grudzien swieta ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 3. Data: 2004-06-17 10:05:09
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    Adam Paluch wrote:

    > no i miejmy nadzieje ... przy czym padaly moze jakies konkrety ?
    > bo jak by nie bylo sezon ogorkowy .. a potem odpoczynek po urlopie .... i
    > grudzien swieta ;-)

    tak dokladnie fajnie by bylo jakby jak najszybciej to wprowadzili bo
    aktualnie straszne koszty mam rozbudowy i troche zwrotu vatu by mi
    pomoglo... ogolnie sami poslowie rpzyznali sie ze sadzili ze zwolniony
    to znacyz 0% ktos koles tak mowil w wywiadzie z sejmu.

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-06-17 10:18:24
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Thu, 17 Jun 2004 12:05:09 +0200 I had a dream that VoMi7 <v...@N...pl>
    wrote:
> [...]
    > pomoglo... ogolnie sami poslowie rpzyznali sie ze sadzili ze zwolniony
    > to znacyz 0% ktos koles tak mowil w wywiadzie z sejmu.

    Posłanka Beger poznawanie zawiłości podatkowych (m.in odróżnianie PIT od
    VAT i 0% od zwolnienia) zaplanowała w swej publicznej ścieżce edukacji
    na rok 2011, tylko że chyba nie zdaje sobie sprawy, że wtedy już nie
    będzie w parlamencie ino w swojej stodole.

  • 5. Data: 2004-06-17 10:20:46
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> [...]
    > na rok 2011, tylko że chyba nie zdaje sobie sprawy, że wtedy już nie
    > będzie w parlamencie ino w swojej stodole.
    Jak sie śmiać to na całego,
    posłanka Beger albo Hojarska powiedziała ,że idzie na PRAWO !!!!
    Potem sie cofną i pójdą na lewo przez ramię i na krzyż :)
    A swoją drogą to jak one się w tym sejmie znalazły ( + Frau Błochowiak) ??

    Do czego to doszło.

    marcin

  • 6. Data: 2004-06-17 10:23:50
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    Marcin Szczygielski wrote:

    > A swoją drogą to jak one się w tym sejmie znalazły ( + Frau
    > Błochowiak) ??

    dzieki durnym polakom, a dzieki komu ? Super jest swiadomosc ze 30% z
    39mln panstwa ludzi to kompletne matoly ze wybieraja takich durni do
    parlamentu. ;-) ale coz bez tego polska nie bylaby polska wkoncu za cos
    trzeba kochac nasza ojczyzne ;-)

    --
    VoMi7

  • 7. Data: 2004-06-17 10:40:04
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Thu, 17 Jun 2004 12:20:46 +0200 I had a dream that Marcin Szczygielski
    <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    > posłanka Beger albo Hojarska powiedziała ,że idzie na PRAWO !!!!
    > Potem sie cofną i pójdą na lewo przez ramię i na krzyż :)
    > A swoją drogą to jak one się w tym sejmie znalazły ( + Frau Błochowiak) ??

    W ten sam sposób, w jaki w Małopolsce najwięcej głosów zdobył człowiek
    niestabilny psychicznie i nieznający żadnego obcego języka - ba - nawet
    po polsku nie potrafii poprawnie mówić.

    I między innymi ten wariat będzie decydował o patentach na
    oprogramowanie w EU.

  • 8. Data: 2004-06-17 14:01:31
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał> W ten sam sposób, w
> [...]
    > oprogramowanie w EU.
    >
    > --
    > Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres
    Przykre to...

    marcin

  • 9. Data: 2004-06-17 15:19:21
    Od: d...@w...sobie.to

    Marcin Szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    > A swoją drogą to jak one się w tym sejmie znalazły ( + Frau Błochowiak) ??

    Znalazly sie w prosty sposob - dzieki Ordynacji Wyborczej, ktorą takie
    wlasnie osoby najpierw uchwalily, ku wlasnej gotowce pozniej.

    Glosowanie u nas polega na tym, ze glosujemy na jakies nazwiska, ale tylko
    pozornie, bo w istocie glosujemy na liste jakiejs partii. Partia dostaje
    pule mandatow (szkoda ze nie do zaplacenia), a o tym kto je obsadzi, to
    juz nie wyborcy, a partia decyduje.
    Okregi jednomandatowe z tego lecza - wchodzi konkretna osoba i jesli ma
    rozum, to zwraca uwage na fakt, ze przy nastepnych wyborach ja rozlicza.

    U nas powstaje nowa partia, dostaje swoje mandaty, a potem okazuje sie,
    ze wchodza osoby z poprzedniego ukladu, ale juz z nowej partii :)

    Tego sie nie da latwo rozwalic, bo przeciez oni tej ordynacji nie zmienia!

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    29. Walk backwards all the time. Then pretend to trip and hurt

  • 10. Data: 2004-06-17 18:28:19
    Od: p...@p...pl (parys)

> [...]
    > 39mln panstwa ludzi to kompletne matoly ze wybieraja takich durni do
    > parlamentu. ;-) ale coz bez tego polska nie bylaby polska wkoncu za cos

    wez juz wyluzuj juz tylko okolo 20%
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip