  • 1. Data: 2004-06-17 08:18:22
    Temat: Który dostawca wirtualnych serwerów WWW
    Od: u...@s...com.pl (ya)

    Witam grupowiczów.
    Pytanko o Wasze opinie. Poszukuję komercyjnego dostawcy który mógłby
    spełnić następujące warunki:

    serwer WWW z moją domeną (mam wykupioną w NASK)
    ok 200 MB na dysku
    MySQL + PHP
    poczta
    niedrogo i dobrze!

    + ewentualnie
    ftp, inne buzery

    Czy są jakieś obostrzenia na pasmo zajmowane przez odwiedzających serwer?

    Który provider, jakie ceny, kogo odradzacie ???

  • 2. Data: 2004-06-17 15:20:24
    Temat: Re: Który dostawca wirtualnych serwerów WWW
    Od: d...@w...sobie.to

    ya <u...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    > spełnić następujące warunki:

    > serwer WWW z moją domeną (mam wykupioną w NASK)

    Polecam http://www.komrel.net

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    1. Insist that you are a vegetarian and protest anytime your roommate

  • 3. Data: 2004-06-19 08:38:06
    Od: "Lukasz Piotrowski" <l...@k...org.pl>

    Ja mógłbym spełnić takie wymogi. Dopiero ruszyłem z serwerem na łaczu :
    świat 100mb
    usa ~1gb
    (ps)