  • 1. Data: 2013-02-15 17:16:13
    Temat: Jenox rządzi
    Od: tá´Ź

    W zeszłym roku wysrał mi się aku, udałem się do supermarketu i kupiłem
    pierwszy z brzegu -- jakiś Jenox. Tej zimy nie używałem tego auta przez
    jakieś dwa tygodnie w największe mrozy, potem bez żadnego problemu
    odpaliło, jak to się brzydko mówi, "na dotyk".

    I po co kupować drogie akumulatory?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-02-15 17:24:17
    Temat: Re: Jenox rządzi
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > jakieś dwa tygodnie w największe mrozy, potem bez żadnego problemu
    > odpaliło, jak to się brzydko mówi, "na dotyk".

    Przeciez to nowy akumulator. Nawet przy krotkich przebiegach i ewentualnym
    niedoladowaniu nie zdazyl jeszcze zasiarczec. Daj znac za 2-3 lata.
    Wazniejsze od marki jest, zeby byl swiezy i odpowiednio eksploatowany.

    sz.

  • 3. Data: 2013-02-15 17:25:02
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 17:16, t? pisze:
    > W zeszłym roku wysrał mi się aku, udałem się do supermarketu i kupiłem
    > pierwszy z brzegu -- jakiś Jenox. Tej zimy nie używałem tego auta przez

    Bardzo najsrał czy jakoś dało się w miarę szybko posprzątać??

    Pozdr.

  • 4. Data: 2013-02-15 17:32:20
    Od: tá´Ź

    szufla wrote:

> [...]
    > ewentualnym niedoladowaniu nie zdazyl jeszcze zasiarczec. Daj znac za
    > 2-3 lata. Wazniejsze od marki jest, zeby byl swiezy i odpowiednio

    Ale to auto jeździło z raz w tygodniu, a potem stało dwa na mrozie. Wiele
    markowych by się wysrało przy takiej eksploatacji. A jak się Jenox wysra
    za 2 lata, to i tak będę do przodu. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2013-02-15 17:33:42
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Bardzo najsrał czy jakoś dało się w miarę szybko posprzątać??

    Pamiętam tylko tyle, że dostałeś za to na flaszkę i szybko się uwinąłeś z
    czyszczeniem, więc chyba nie bardzo. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-02-15 17:34:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >jakieś dwa tygodnie w największe mrozy, potem bez żadnego problemu
    >odpaliło, jak to się brzydko mówi, "na dotyk".

    A ty sie nabijasz, czy w powaznie w ryj chcesz ?

    Daj znac za dwa lata.
    Co prawda nie gwarantuje ze "markowy" aku przetrzyma trzy zimy :-)

    A ten jenox to chociaz jakis tani ?

    J.

  • 7. Data: 2013-02-15 17:35:37
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 17:33, t? pisze:
    > Pamiętam tylko tyle, że dostałeś za to na flaszkę i szybko się uwinąłeś z
    > czyszczeniem, więc chyba nie bardzo. :)

    Niewiele pamiętasz, to przez ten denaturat - a mówiłem żebyś nie pił
    tego świństwa :)

    Pozdr.

  • 8. Data: 2013-02-15 17:41:01
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    > A ty sie nabijasz, czy w powaznie w ryj chcesz ?
    >
    > Daj znac za dwa lata.
    > Co prawda nie gwarantuje ze "markowy" aku przetrzyma trzy zimy :-)

    Bosch Silver kupiony w 2003 roku. Ciągle odpala bez zająknięcia, w zeszłym
    roku np auto stało 3 tygodnie od połowy stycznia do lutego na parkingu. Zero
    problemów, odpalił za pierwszym razem. poczekamy 10 lat na tego Jenoxa,
    zobaczymy co powie :)

    @

  • 9. Data: 2013-02-15 17:42:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A ty sie nabijasz, czy w powaznie w ryj chcesz ?
    >
    > Daj znac za dwa lata.
    > Co prawda nie gwarantuje ze "markowy" aku przetrzyma trzy zimy :-)
    >
    > A ten jenox to chociaz jakis tani ?

    Bardzo tani, aku robiony w Chodzieży.
    Do Punto onegdaj kupiłem za 120 zł.

  • 10. Data: 2013-02-15 17:54:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Bardzo tani, aku robiony w Chodzieży.
    > Do Punto onegdaj kupiłem za 120 zł.

    Przestancie juz pierniczyc co i za ile. Wazne jest, zeby dlugo nie lezakowal bez
    ladowania po wyprodukowaniu i odpowiednia esploatacja. Marka ma drugorzedne
    znaczenie.

    sz.