  • 1. Data: 2013-02-15 07:43:30
    Temat: Re: Dywaniki samochodowe
    Od: s...@a...pl

    cóż czasy są takie że kupuje się w sieci, jeśli chodzi o dywaniki samochodowe
    sugeruję zakup na stronie http://www.autodywaniki.pl/

    a jeśli chodzi o dywaniki samochodowe do Octavi to
    http://www.autodywaniki.pl/advanced_search_result.ph
    p?search_in_description=0&keywords=octavia&x=0&y=0

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2013-02-15 09:08:31
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Weź spierdalaj żałosny trolu z tą żałosną autoreklamą.

    --
    Miranda

  • 3. Data: 2013-02-15 17:57:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 22:43:30 -0800 (PST), s...@a...pl
    napisał(a):

    > na stronie http://www.autodywaniki.pl/

    Odradzam zakupy - spamer i oszust.
    Bo skoro oszukuje nas tu, udając że zadaje pytanie po to żeby spamując
    reklamować swój sklep, to niczego lepszego nie można się spodziewać ani po
    jakości produktów, ani obsługi.

    Myślę że pozostali grupowicze również dopiszą swoją opinię, tak żeby spamer
    "odpowiednio" został zaszeregowany przez google i w razie gdyby ktoś go
    szukał w googlach, no to żeby znalazł odpowiednie opinie.

    Jak się chce mieć reklamę to się za nią płąci, a nie spamuje.

  • 4. Data: 2013-02-15 18:01:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-15 07:43, s...@a...pl pisze:
> [...]
    > http://www.autodywaniki.pl/advanced_search_result.ph
    p?search_in_description=0&keywords=octavia&x=0&y=0

    Kupiłem do roomstera - rozleciały się po miesiącu ... odesłałem
    do durnia z żądaniem zwrotu pieniędzy - napisał mi, że jestem
    kolejnym frajerem, którego prosi o spierdalanie.

    Oszust i złodziej - nie polecam zakupów w tym sklepie.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 5. Data: 2013-02-15 18:20:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    6wfap9$....@4...net
    *Tomasz Pyra* napisał(-a):

    > niczego lepszego nie można się spodziewać
    > ani po jakości produktów,

    Obejrzałem dywaniki do swojego jeździdełka i zwątpiłem. Te które mam,
    kupione na portalu aukcyjnym za połowę ceny idealnie pasują. Te ze spamu
    nawet kształtem tych moich nie przypominają, nie wspominając, że nie
    przewidują przykrycia podstopnicy. IMHO, muszą pasować jak świni siodło.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2013-02-18 15:58:25
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Friday, February 15, 2013 7:43:30 AM UTC+1, s...@a...pl wrote:
    > cóż czasy są takie że kupuje się w sieci, jeśli chodzi o dywaniki samochodowe
    sugeruję zakup na stronie http://www.autodywaniki.pl/

    Kupilem to gowno do w168 (auto popularne, nie jakas wyduma) - niedopasowane, za
    krotkie, stopery zamontowane od czapy a nie w fabrycznych miejcach, ze niby z grubego
    weluru. Nigdy wiecej.

    --
    Dman-666

  • 7. Data: 2013-06-09 19:05:44
    Od: s...@a...pl

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 15:58:25 UTC+1 użytkownik Dman666 napisał:

> [...]
    krotkie, stopery zamontowane od czapy a nie w fabrycznych miejcach, ze niby z grubego

    Widzę że konkurencja mnie nie oszczędza zazwyczaj nie zawracam uwagi na takie teksty
    potrze na opinie wystawione przez Prawdziwych klientów a tekst z dywanikami do
    mercedesa do w168 NA PEWNO NIE KUPIŁ PAN ICH U NAS gdyż w tym modelu nie ma stoperów
    i takowych nie montujemy w aucie a jak leżą w nim nasze dywaniki można zobaczyć pod
    linkami.

    http://www.autodywaniki.pl/images/Dywaniki_Welurowe/
    Mercedes/W168_97do01r/2.jpg
    http://www.autodywaniki.pl/images/Dywaniki_Welurowe/
    Mercedes/W168_97do01r/3.jpg
    http://www.autodywaniki.pl/images/Dywaniki_Welurowe/
    Mercedes/W168_97do01r/4.jpg
    http://www.autodywaniki.pl/images/Dywaniki_Welurowe/
    Mercedes/W168_97do01r/1.jpg

    i kto z siebie robi wariata.

    Pozdrawiam normalnych czytelników.

  • 8. Data: 2013-06-09 19:20:38
    Od: s...@a...pl

> [...]
    >
    > Dman-666
    Widzę że konkurencja mnie nie oszczędza zazwyczaj nie zawracam uwagi na takie teksty
    patrzę na opinie wystawione przez Prawdziwych klientów a tekst z dywanikami do
    mercedesa do w168 NA PEWNO NIE KUPIŁ PAN ICH U NAS gdyż w tym modelu nie ma stoperów
    i takowych nie montujemy w dywanikach a dywaniki w aucie a jak leżą nasze dywaniki
[...]

    Po za tym jeżeli się chce kogoś skutecznie oczerniać wypadało by mieć odwagę i
    podpisać się a nie jakimiś ksywkami.

  • 9. Data: 2013-06-09 19:24:49
    Od: s...@a...pl

    W dniu piątek, 15 lutego 2013 18:01:45 UTC+1 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

> [...]
    >
    > kolejnym frajerem, którego prosi o spierdalanie.
    >

    > Oszust i złodziej - nie polecam zakupów w tym sklepie.

    co do Pana Rafał SP Gil rozumiem iż zachował Pan tegoż maila gdyż jutro z samego rana
    zakładam Panu sprawę o oczernienie gdyż w taki sposób nigdy nie potraktowaliśmy
    swojego klienta a to już jawne oczernianie a ten mail jako jedyny uratuje Pana przed
    wyrokiem ( a wiem że go zwyczajnie Pan nie ma gdyż od nas taki nigdy nie mógł być
    wysłany Ponieważ raz sam nie obsługuje zazwyczaj pod tego są Panie z biura a za taki
    tekst jak Pan napisał do klienta po prostu któraś straciła by Pracę.

    Po za tym jak już Pan chciał podkleić swoje linki to nie robi się tego przy kłamliwym
    oczernianiu.

  • 10. Data: 2013-06-09 19:27:49
    Od: s...@a...pl

    W dniu piątek, 15 lutego 2013 17:57:24 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

> [...]
    >
    > szukał w googlach, no to żeby znalazł odpowiednie opinie.
    >

    > Jak się chce mieć reklamę to się za nią płąci, a nie spamuje.

    Spam to jest zaśmiecanie ja tylko odpowiedziałem na pytanie ANIE ZADAWAŁEM GO zatem
    zanim Pan coś napisze proszę na przyszłość czytać dany temat od początku a nie od
    końca wtedy nie wychodzi się na nie kompetentnego rozmówcę.