  • 11. Data: 2013-02-15 18:08:21
    Temat: Re: Jenox rządzi
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Niewiele pamiętasz, to przez ten denaturat - a mówiłem żebyś nie pił
    > tego świństwa :)

    Musiałem Ci zapłacić za czyszczenie, to już nie było mnie stać na
    luksusowy spirytus. :/

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-02-15 18:09:42
    Od: tá´Ź

    J.F wrote:

    > A ten jenox to chociaz jakis tani ?

    Nie pamiętam, 200 z kawałkiem, ale kupiłem go za rogiem, więc odpadał
    koszt i zabawa z kurierem (czas to pieniądz), poza tym to aku do diesla,
    więc spory. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-02-15 18:10:14
    Od: tá´Ź

    Artur Miller wrote:

    > Bosch Silver kupiony w 2003 roku. Ci?gle odpala bez zaj?kniecia, w
    > zesz?ym roku np auto sta?o 3 tygodnie od po?owy stycznia do lutego na
    > parkingu. Zero problemów, odpali? za pierwszym razem. poczekamy 10 lat
    > na tego Jenoxa, zobaczymy co powie :)

    Mało mnie interesuje co będzie mówił za 10 lat. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2013-02-15 18:27:32
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 18:08, t? pisze:
    > Musiałem Ci zapłacić za czyszczenie, to już nie było mnie stać na
    > luksusowy spirytus. :/

    Ok, odkupie Ci flaszkę spirytusu rafinowanego 99,9%. Nie musisz mi
    wypominać :/

    Pozdr.

  • 15. Data: 2013-02-15 23:09:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.02.2013 17:16, t? pisze:
    > W zeszłym roku wysrał mi się aku, udałem się do supermarketu i kupiłem
    > pierwszy z brzegu -- jakiś Jenox. Tej zimy nie używałem tego auta przez
    > jakieś dwa tygodnie w największe mrozy, potem bez żadnego problemu
    > odpaliło, jak to się brzydko mówi, "na dotyk".
    >
    > I po co kupować drogie akumulatory?

    bo ja mam tak samo na 5 letnim Boshu. ale może to nie wina bosha tylko
    rozrusznika i kompresji w cylindrach? nieznam się... :)

    ToMasz

  • 16. Data: 2013-02-15 23:26:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, February 15, 2013, 5:34:09 PM, you wrote:

    > A ty sie nabijasz, czy w powaznie w ryj chcesz ?

    Za prawdę chcesz bić?

    > Daj znac za dwa lata.

    A mogę ja po ponad trzech latach?

    > Co prawda nie gwarantuje ze "markowy" aku przetrzyma trzy zimy :-)

    Centra Plus wołała o ładowanie już pierwszej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2013-02-15 23:29:15
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Centra Plus wołała o ładowanie już pierwszej.

    moja centra plus wolala po 2 tygodniach od kupna, w lecie.
    i serwis twierdzil, ze to ja mam cos zdupcone w aucie, a aku jest ok.
    jakos varta, kupiona po oddaniu centry, nie zglasza problemow.

  • 18. Data: 2013-02-15 23:38:18
    Temat: Re: Jenox rz?dzi
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "tá´Ź" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > Mało mnie interesuje co będzie mówił za 10 lat. :>

    bo pewnie bedzie trzeci albo czwarty juz ...

    @

  • 19. Data: 2013-02-16 13:48:07
    Od: tá´Ź

    Artur Miller wrote:

    > bo pewnie bedzie trzeci albo czwarty juz ...

    Bo auta już nie będzie, a w każdym razie nie będzie moje. :>

    PS. Za to w drugim wysrał się markowy Ca/Ca po niecałych dwóch latach.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-02-16 18:32:12
    Od: "tor" <x...@o...pl>

> [...]
    > jakieś dwa tygodnie w największe mrozy, potem bez żadnego problemu
    > odpaliło, jak to się brzydko mówi, "na dotyk".

    Wszystko zależy od szczęścia. Ja teraz jeżdże na jakiejś używanej centrze
    (zwykłej) . Dostałem na szrocie za flaszke :) Stary aku (bodaj Topla) padł ,
    bo zrobiło się zwarcie w altku no i nie wytrzymał nawet 100km jazdy (miał
    prawo). W drugim aucie mam aku made by tesco (brandowany exide) , bo
    poprzedni padł po bodaj 4 latach. Padł , bo auto przez 2 lata zrobiło w
    sumie z 1000km a reszte czasu stalo na parkingu odpalane 1x miesiąc ;) . Ten
    tescowy wytrzymał też pad altka i powrot do domu 100km bez ładowania . Altka
    zrobiłem i dalej jezdzi bez zaglądania do niego (narazie 2 rok). W sumie
    troche aku w życiu już przerobiłem i najgorzej wspominam centre future.
    Padła nagle w środku lata (ładowanie było sprawne). Przyjechałem na parking
    i juz nie odjechałem. Zrobiło się jakieś zwarcie ,że nawet kontrolki się nie
    zaświeciły. Z innych były też : Autopart, jakiś japończyk , centry zwykłe,
    jenox, jakiś bosch . Żywotnośc każdego zbliżona czyli 2-4 lat krótkich jazd
    po mieście.

    Pozdrawiam
    tor