  • 1. Data: 2011-06-29 08:52:07
    Temat: Jesli nie Toshiba NB550D-10G to co?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Taaa to nie deja vu, to znowu ja :)

    Jak moze pamietacie kupilem niedawno Toske NB550D-10G
    i nawet bylem z niej zadowolony. Niestety w zeszlym
    tygodniu zalalo mi biuro i Toska odplynela w niebyt...

    Zostawilem torbe z komputerkiem na podlodze, wody bylo z 15cm -
    torba ladnie plywala na powierzchni, oczywiscie czescia
    z komputerem do dolu. W efekcie zamoczyl sie "komputer"
    a wyswietlacz pozostal suchy :)
    Poniewaz calosc byla pod zasilaniem (akumulator) to
    plyta skorodowala w wielu miejscach. Zlom po prostu.

    No i wychodzi na to, ze bede musial znowu wydac pieniadze.

    I tu pytanie - czy pojawilo sie w miedzyczasie cos lepszego
    od Toski, za podobne pieniadze? ;)

    W Tosce przeszkadzal mi w zasadzie jedynie blyszczacy wyswietlacz.
    No moze jeszcze brak fizycznego potencjometru regulujacego
    glosnosc...

    Jakby bylo cos rownie wydajnego badz szybszego, pracujacego
    podobnie dlugo na akumulatorze...

    Przychodzi Wam cos do glowy?

  • 2. Data: 2011-06-29 10:49:32
    Temat: Re: Jesli nie Toshiba NB550D-10G to co?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-06-29 10:52, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    > No moze jeszcze brak fizycznego potencjometru regulujacego glosnosc...
    >
    > Jakby bylo cos rownie wydajnego badz szybszego, pracujacego

    U źródełka do którego cię skierowałem ostatnio jest jeszcze coś takiego:

    http://sklep.sferis.pl/produkt/39504-acer-aspire-one
    -722-c52kk-c50-11-6-500gb-4gb-wf-bt-w7hp-black.html

    Rozmiar większy, bo 12 cali, specyfikacja podobna, tylko pamięci i dysku
    dołożone pod korek :)

    Albo możesz nabyć kolejną Tośkę. I torbę, najlepiej z jakimś kilem, żeby
    pływała prawidłową stroną ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 3. Data: 2011-06-29 11:22:02
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > dołożone pod korek :)
    > Albo możesz nabyć kolejną Tośkę. I torbę, najlepiej z jakimś kilem, żeby

    :)

    No fajnie, fajnie. Ciut wieksze monitor o normalniejsza rozdzielczosc...
    Pomysle :)

  • 4. Data: 2011-07-06 06:19:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    -722-c52kk-c50-11-6-50
    > 0gb-4gb-wf-bt-w7hp-black.html
    > Rozmiar większy, bo 12 cali, specyfikacja podobna, tylko pamięci i dysku

    A widziales moze cos z rozdzielczoscia 1366x768 w podobnej cenie?

  • 5. Data: 2011-07-06 06:22:57
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    -722-c52kk-c50-11-6-5
    > A widziales moze cos z rozdzielczoscia 1366x768 w podobnej cenie?

    Biore jeszcze pod uwage Acera 522:
    http://allegro.pl/acer-aspire-one-ao522-c-50-2gb-320
    gb-hd6250-zielen-i1688738508.html
    Cos jak Toska, tylko znacznie tanszy.

    Parametry chyba takie same, chyba ze sie pogubilem? ;)

  • 6. Data: 2011-07-06 16:49:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    -722-c52kk-c50-11-6-5
    > A widziales moze cos z rozdzielczoscia 1366x768 w podobnej cenie?

    Ale gafa, przeciez ten ma 1366x768px ;)
    Czytalem kilka opisow naraz i mi sie "skompilowaly" ;)